| کد خبر: 130382 |

دوره آموزشی«آشنایی با نرم افزار جدید امور کارگزاران دریایی و بندری»در بندر نوشهر برگزار شد

تین نیوز

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران از برگزاری دوره آموزشی  «آشنایی با نرم افزار جدید امورکارگزاران دریایی و بندری» با حضور نمایندگان شرکت های کارگزاری فعال در سطح استان در بندر نوشهر خبر داد.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران  ، سعیدکیاکجوری با اعلام این مطلب افزود: در این دوره آموزشی مدرسان اعزامی از اداره کل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی  ، نحوه استفاده از سیستم جدید پورتال کارگزاری که از نیمه دوم تیرماه جاری در بندر نوشهر عملیاتی خواهد شد را آموزش دادند.

 

وی با تشریح ویژگی های نرمافزار جدید خاطرنشان کرد:  با عملیاتی شدن این نرم افزار ، کلیه فعالیت های مرتبط با امور کارگزاری به صورت مکانیزه انجام خواهد شد و نیازی به مراجعه حضوری شرکت های کارگزاری به اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران نیست و هیچ مدرکی نیز به صورت دستی دریافت نخواهد شد.

 

کیاکجوری افزود: در این دوره آموزشی که روز چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه در سالن اجتماعات بندر نوشهر برگزار شد علاوه بر کارشناسان امور شرکت های بنادر نوشهر و امیرآباد،  مدیران و نمایندگان شرکت های کارگزاری دریایی و بندری فعال در سطح استان مازندران نیز حضور داشتند.

 

بالغ بر  70 شرکت کارگزاری دریایی و بندری در سطح استان مازندران فعال هستند که درزمینه های کشتیرانی،  تخلیه و بارگیری، بارشماری، سوخت رسانی، تدارکاتی، تأمین پرسنل و تجهیزات دریایی، غواصی، کانتینر و ... فعالیت می کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.