| کد خبر: 130379 |

جشن گرامیداشت عید نیمه شعبان در بندر شهید رجایی برگزار شد

تین نیوز

در آستانه میلاد حضرت مهدی موعود(عج) و با حضور مسؤولان و کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، آیین جشنی به منظور گرامیداشت عید نیمه شعبان در بندر شهید رجایی برگزار شد.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، "محمدعلی اصل سعیدی پور " معاون امور بندری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در این مراسم طی اظهاراتی فرارسیدن میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) را به همه رهروان آن حضرت به ویژه کارکنان بنادر و ساحل نشینان تبریک گفت.

 

وی در خصوص فیوضات ماه شعبان گفت: از برکات این ماه همین بس که هیچ سوگ و اندوهی در آن وجود ندارد و سراسر جشن و سرور است.

 

سعیدی پور ضمن تشریح برخی توفیقات به دست آمده در بزرگترین بندر تجاری کشور، آماری از اقدامات برجسته در حوزه عملیات بندری را مطرح کرد و تعدادی از برنامه ها و اولویت های توسعه ای این بندر در سال 96 را نیز برشمرد.  

 

معاون اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افزایش 25 درصدی عملیات جابجایی کالا و رشد 34 درصدی عملیات کانتینری در بندر شهید رجایی به عنوان رویدادهایی امیدبخش در سال گذشته سخن به میان آورد و افزود: خوشبختانه در نخستین ماه سال 96 نیز رشد بیش از 60 درصدی در بخش کانتینری به ثبت رسید که اتفاقی استثنایی در دوران فعالیت این بندر محسوب می شود.

 

وی ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی کارکنان بخش های مختلف بندر شهید رجایی برای رونق و شکوفایی هر چه بیشتر دروازه طلایی اقتصاد ایران، اضافه کرد: طی سال جاری اتفاقات و تحولات خوبی در حوزه عملیاتی این بندر به وقوع می پیوندد.

 

در ادامه مراسم، حجت الاسلام والمسلمین "محمدی" با بیان روایاتی پیرامون ولادت حضرت مهدی (عج)، در خصوص غیبت کبری و صغری و همچنین ویژگی های منتظران آن حضرت در عصر غیبت به ایراد سخنرانی پرداخت.

 

مداحی، پخش نماهنگی با موضوع ایران، اجرای نمایش طنز و برگزاری مسابقه از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

در پایان این مراسم، به تعدادی از شرکت کنندگان که نام "مهدی" داشتند، جوایزی اهدا شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.