| کد خبر: 129409 |

مدیر کل امور دریایی سازمان بنادر و دریا نوردی از افزایش نظارت بر ایمنی ترددهای دریایی خبر داد

فروش بلیت سفرهای دریایی اینترنتی می شود

تین نیوز

مدیر کل امور دریایی سازمان بنادر و دریا نوردی گفت: فروش بلیت سفرهای دریایی به صورت اینترنتی انجام می شود که این نوع فروش باعث جلوگیری از ازدحام مسافران در بنادر می شود.

 
به گزارش تین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نادر پسنده، مدیر کل امور دریایی سازمان بنادر و دریا نوردی  با اشاره به فروش  اینترنتی بلیت مسافرت‌های دریایی گفت: با تلاش و سرمایه گذاری انجام شده هم اکنون فروش بلیت مسافرت‌های دریایی بصورت الکترونیکی و اینترنتی از نظر زیر ساخت در تمامی بنادر مسافری فعال و آماده بکار شده و تعاونی‌های مسافری در حال وارد کردن اطلاعات شناور‌ها و برنامه سفرهای دریایی هستند.
 
وی افزود: اطلاعات حاصل از صدور بلیت های مسافرت‌های دریایی در هر لحظه مدیریت ترافیک و نظارت موثرتر بر ایمنی تردد‌های دریایی را تسهیل می‌کند. 
 
مدیر کل امور دریایی سازمان بنادر و دریا نوردی با اشاره به اینکه یکی از دلایل عمده ازدحام مسافران در پایانه‌های مسافری دریایی، حضور جهت خرید بلیط و انتظار تا ساعت حرکت شناور‌ها بود، تصریح کرد: انتظار می‌رود با فروش اینترنتی بلیت و خروج باجه‌های فروش بلیط از ترمینال‌ها در واقع فقط مسافرانی به ترمینال مراجعه نمایند که بلیت خود را از قبل تهیه کرده و آماده سوار شدن به کشتی و خروج از ترمینال هستند.
 
وی یاد آور شد: فروش اینترنتی بلیت سفرهای دریایی نه تنها زمینه ساز کاهش اتلاف وقت مسافران می‌شود بلکه هیچگونه ازدحامی در ترمینالهای مسافری نیز ایجاد نخواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.