| کد خبر: 129194 |

امضاء قرارداد احداث مخازن نگهداری روغن خوراکی توسط بخش خصوصی

تین نیوز

پس از کسب رتبه بندرامیرآباد به عنوان نخستین بندر سازمان بنادرودریانوردی در حوزه سرمایه گذاری ، جذب سرمایه گذار بخش خصوصی در سال ۹۶ با امضاء قرارداد احداث مخازن نگهداری روغن خوراکی به مبلغ ۶۲ میلیارد ریال در این بندر آغاز شد.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی؛ مدیر بنادر ودریانوردی ومنطقه ویژه اقتصادی امیرآباد در آیین امضاء این قرارداد سرمایه گذاری گفت منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد در سال ۱۳۹۵ با وجود بنادر بزرگی همچون شهیدرجایی و امام توانست حائز رتبه برتر سرمایه گذاری بخش خصوصی در بنادر کشور شود که نشان از عزم جدی مجموعه مدیریتی بندرامیرآباد در جذب سرمایه گذار و ادامه این موفقیت در سال ۹۶ می باشد.

 

مهندس علی خدمتگزار با بیان اینکه روند رو به رشد بندر امیرآباد به سرعت در حال انجام است افزود در آینده نزدیک این بندر به بندری شاخص در واردات به ویژه در صادرات کالا تبدیل خواهد شد.

 

وی افتتاح فاز دوم بندرامیرآباد توسط رئیس جمهور را نقطه عطفی برای این بندر دانست که سبب شد بندر امیرآباد به عنوان بندری نام آشنا در کشور تثبیت شود.

 

مدیر نمونه بنادر کشور با اشاره به اینکه سرمایه گذری های انجام شده و احداث سیلوهای نگهداری غلات ، روغن خوراکی و دیگر کالاها ، فعالیت اسکله رو- رو ریلی را تا چند سال آینده تضمین خواهد کرد یادآور شد جذب سرمایه گذار بخش خصوصی ، صاحبان کالا و اتمام پروژه های نیمه تمام از الویتهای بندر امیرآباد در سال جاری می باشد.

 

مهندس علی خدمتگزار در بیان ویژگی های مخازن جدید نگهداری روغن خوراکی گفت این مخازن در زمینی به مساحت تقریبی ۱۱ هزار متر مربع با ظرفیت ۱۰ هزار تن  می باشد که با بهره برداری آن در یک سال آینده ، مجموع ظرفیت سیلوهای نگهداری روغن خوراکی در بندر امیرآباد به بیش از ۲۰ هزار تن خواهد رسید.

 

گفتنی است احداث کارخانه تصفیه ، تولید و بسته بندی  روغن خوراکی در منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد به عنوان فاز توسعه ای این طرح ، در آینده نزدیک پیش بینی شده است.

 

احداث مخازن نگهداری روغن خوراکی

احداث مخازن نگهداری روغن خوراکی

احداث مخازن نگهداری روغن خوراکی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.