| کد خبر: 57162 |

طرح جامع از تغییر غیر اصولی و برنامه‌های مسکنی جلوگیری می‌کند

تین نیوز | در راستای بررسی تدوین طرح جامع فرودگاه آبادان٬ مشاوران خارجی این طرح٬ از فرودگاه آبادان بازدید کردند.

به‌گزارش تین نیوز  از روابط‌عمومی فرودگاه‌ آبادان؛ محمدرضا رضایی مدیر فرودگاه آبادان در این خصوص گفت: طرح جامع با مشارکت شرکت فرودگاه‌های کشور و سازمان منطقه آزاد اروند براساس تفاهمنامه منعقده فی مابین در آذر ماه سال 93 در حال بررسی است.

رضایی تصریح کرد: این بازدید میدانی با حضور نمایندگان کارگروه شرکت فرودگاه‌ها، منطقه آزاد اروند و شرکت مشاوران خارجی انجام شد .

وی اضافه کرد: در این بازدید از کلیه مناطق فرودگاهی اعم از لندساید ، ایرساید، دوایر عملیاتی و زیرساخت‌های فرودگاه با هدف بررسی و لحاظ کلیه شرایط فرودگاه در برنامه طرح جامع دیدن و تصویر برداری شد.

رضایی دراین بازدید گزارش مبسوطی از وضعیت فرودگاه آبادان، شرایط جغرافیایی و قابلیت‌های بالقوه این فرودگاه ارائه کرد.

رضایی ضمن قدردانی از همکاری نزدیک و گام به گام مجموعه سازمان منطقه آزاد اروند در پروژه‌های فرودگاه و اهتمام مدیران ارشد در توسعه و بهبود شرایط این فرودگاه خاطرنشان کرد: پروژه‌های مهم و بنیادی در سال‌های اخیر با مشارکت منطقه آزاد اروند و شرکت فرودگاه‌های کشور در فرودگاه آبادان انجام شده است.

وی افزود: تدوین طرح جامع فرودگاه آبادان یکی از برنامه‌ها و پروژه‌های ارزشمند و ماندگار این تعامل و مشارکت سازمانی است که نویدبخش برنامه توسعه‌یی بلندمدت و استراتژیک است.

مدیر فرودگاه آبادان اظهار داشت: باید به ماموریت تعریف شده مناطق آزاد ویژه اقتصادی در بندهای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توجه بیشتری شود چراکه مفاهیم کلی و چارچوب‌های اصلی فعالیت این مناطق در این سیاست‌ها تعریف شده است.

رضایی گفت: طرح جامع مسیری روشن است که از تغییر غیر اصولی و برنامه‌های مسکنی جلوگیری می‌کند و مانند یک  استراتژی و راهبرد مشخص در پیشبرد اهداف از فرصت‌ها عمل می‌کند .

گفتنی است؛ پس از بازدید میدانی مقرر شد نتایج بازدید در جلسه‌یی در دفتر سازمان منطقه آزاد اروند در مرکز مورد بررسی قرار گیرد

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.