| کد خبر: 170188 |

◄ آغاز عملیات اعزام زائران خوزستانی از فرودگاه اهواز

عملیات اعزام 4299 زائر خوزستانی از فرودگاه اهواز آغاز شد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‎های خوزستان از آغاز عملیات اعزام زائرین حج‌تمتع 97 با برگزاری مراسم بدرقه برای آنها خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‎عمومی فرودگاه‎های خوزستان، محمدرضا رضایی گفت: نخستین زائران خوزستانی در ساعت 22:10 روز 28 تیرماه، با بدرقه حسین اسفندیاری قائم‌مقام مدیرعامل در امور فرودگاه‎ها، حجت‌السلام حسن‎زاده امام جمعه موقت اهواز، سیدمحمود رضوی سرپرست عملیات حج شرکت فرودگاه‎ها، فرماندهان سپاه و پلیس فرودگاه‎های استان خوزستان و دیگر مقامات استانی، فرودگاه اهواز را به مقصد مدینه منوره ترک کردند.

وی با اشاره به اینکه امسال 4299 زائر در قالب 25 کاروان و توسط 18فروند هواپیمای ایرباس 300 شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی به سرزمین وحی مشرف می‎شوند، گفت: با توجه به اینکه امسال زائران بیت‌اله الحرام خوزستانی، «مدینه اول» هستند عملیات اعزام تا پنجم مردادماه ادامه خواهد داشت.

وی در مورد تعداد زائران اعزام‌شده از آغاز این عملیات گفت: از شب 28 تیر تا صبح 30 تیر تعداد 1248 زائر در قالب پنج پرواز فرودگاه اهواز را به مقصد مدینه منوره ترک کرده‎اند.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان در مورد آماده‎سازی ترمینال جدید خارجی گفت: با توجه به اینکه کار محوطه‎سازی این ترمینال به مراحل پایانی نزدیک شده است، در حال حاضر جهت دپوی جامه‌دان زائران از فضای‌داخلی ترمینال استفاده می‎کنیم و امیدوار هستیم تا بتوانیم در عملیات بازگشت زائران در ترمینال جدید پذیرای این عزیزان باشیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.