| کد خبر: 164647 |

◄ خُلف وعده یک ایرلاین عراقی/ پرواز اهواز-نجف باز هم انجام نشد

یک شرکت دولتی از عراق چندی پیش مجوز پرواز مستقیم از اهواز به نجف را گرفته است اما در این چند هفته اخیر دائما مجوزها خود را باطل کرده است.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان از خُلف وعده یک شرکت هواپیمایی دولتی عراق خبر داد و گفت: یک شرکت دولتی از عراق چندی پیش مجوز پرواز مستقیم از اهواز به نجف را گرفته است اما در این چند هفته اخیر دائماً مجوزها خود را باطل کرده است.

محمدرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس هوایی تین‌نیوز در خصوص برقراری پرواز اهواز-نجف عنوان کرد: یک شرکت هواپیمایی عراق از ما درخواست مجوز برای پرواز مستقیم به نجف کرده بود که در این چند هفته اخیر دائما مجوزها خود را باطل می‌کند.

وی در ادامه عنوان کرد: این پرواز قرار بود به صورت هر هفته در روز سه‌شنبه انجام بگیرد که که تاکنون پروازی برقرار نشده و هر هفته این مجوزها باطل شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا از ظرفیت و امکانات ایرلاین‌های داخلی برای پرواز به عراق استفاده نمی‌کنید، بیان کرد: ما در فرودگاه اهواز مشکلی برای برقراری پروازها به نجف با ایرلاین‌های داخلی نداریم اما شرکتهای هواپیمایی تا کنون به دلیل مشکلاتی از جمله افزایش عوارض فرودگاهی در فرودگاه نجف به ما آمادگی خود را اعلام نکرده‌اند.

رضایی با اعلام اینکه این پرواز بایستی امروز انجام می‌گرفت اما مجدداً این شرکت عراقی آن را  باطل کرده است، خاطرنشان کرد: یک شرکت دولتی از عراق مجوز پرواز مستقیم از اهواز به نجف را گرفته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.