| کد خبر: 159853 |

◄ صادرات به عراق از طریق بندر خرمشهر

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: صادرات به عراق از طریق مرزهای آبی بندر خرمشهر انجام شود.

تین نیوز

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: صادرات به عراق از طریق مرزهای آبی بندر خرمشهر انجام شود.

به گزارش تین‌نیوز، محمد محسنی گفت: پیشنهاد ایجاد کریدور بندر باهنر به خرمشهر به منظور امکان صادرات از طریق مرز دریایی به عراق  مطرح شده است.

او ادامه داد: ایجاد این کریدور با انتقال بخشی از بار ترانزیت زمینی به بخش دریایی منجر به کاهش هزینه‌های حمل‌و‌نقل و آمار تصادفات جاده‌ای و همچنین اشتغالزایی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بنادر و دریانوردی خوزستان، ، محمد محسنی، گفت: تخلیه و بارگیری کالا در بندر خرمشهر 105 درصد رشد داشته است.

او ادامه داد: طی 10 ماه امسال، رشد 25 درصدی تخلیه و بارگیری کانتینر، رشد 60 درصدی تردد شناورهای بالای هزار تن و رشد 23 درصدی تردد مسافر نیز  در این بندر به ثبت رسیده است.

محسنی در خصوص مشکلات مربوط به صادرات کلینکر از بندر خرمشهر گفت: با رعایت موارد و استانداردهای زیست‌محیطی خطرات موجود در این زمینه را کاهش خواهیم داد.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: بهداشت و سلامت شهروندان عزیز برای ما اهمیت بسیاری دارد و به همین منظور اقداماتی از قبیل دیوارکشی بتنی 3 متری، تغییر ساعات تخلیه و بارگیری،تخلیه کامل یکی از محوطه‌ها، انتقال یک محوطه به مکان دوردست،اجرای شوتینگ و دوش آب برای نمناک کردن محموله‌ها به‌منظور کاهش نشت گردوغبار توسط بخش خصوصی را در دستور کار خود قراردادیم.

 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.