| کد خبر: 144003 |

مدیر راه و شهرسازی هندیجان:

جاده ماهشهر - هندیجان تا پایان سال تکمیل می‌شود

مدیر اداره راه و شهرسازی هندیجان گفت: به دلیل کمبود اعتبار و عدم تکمیل، جاده هندیجان – ماهشهر در هفته دولت افتتاح نمی‌شود و احتمالا تا پایان سال تکمیل شود.

تین نیوز

مدیر اداره راه و شهرسازی هندیجان گفت: به دلیل کمبود اعتبار و عدم تکمیل، جاده هندیجان – ماهشهر در هفته دولت افتتاح نمی‌شود و احتمالا تا پایان سال تکمیل شود.

حجت‌الله ابوعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ، با اشاره به این‌که در هفته دولت هیچ‌گونه پروژه‌ای نداریم، اظهار کرد: جاده هندیجان - ماهشهر هم به دلیل ناتمام بودن و مشکلات اعتباری، احتمالا تا آخر سال به بهره برداری برسد

وی درباره مشکلات مربوط به این پروژه عنوان کرد: به دلیل به وجود آمدن مشکلات مالی و اعتباری عملیات آن نیمه تمام مانده است. به همین خاطر امیدواریم تا پایان سال این پروژه اجرایی شود. همچنین پیمانکار از دولت پولی طلب دارد که به دلیل نپرداختن این پول اجرایی شدن این پروژه عقب افتاده است.

ابوعلی با اشاره به این‌که سه کیلومتر این پروژه باقی مانده است، تصریح کرد: امیدواریم تا اواخر سال احداث این جاده کامل شود زیرا با چهار خطه شدن آن آمار تصادفات رخ به رخ از کاهش می‌باید و زمان رسیدن به مقصد را سرعت می‌بخشد.

وی درباره انتظارات خود از دولت بیان کرد: تنها خواسته اداره راه و شهرسازی تأمین اعتبارات متعلق به این جاده است، زیرا در این خصوص مشکلات فراوانی به وجود آمده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.