| کد خبر: 143574 |

تاکید فرماندار هندیجان بر لایروبی بندر سجافی هندیجان

فرماندار هندیجان گفت: به دنبال لایروبی بندر صیادی سجافی هستیم و انتظار داریم تا عملیات لایروبی هرچه سریعتر آغاز شود و بتوانیم شاهد بهبود شرایط برای توسعه و رونق این بندر باشیم.

تین نیوز

فرماندار هندیجان گفت: به دنبال لایروبی بندر صیادی سجافی هستیم و انتظار داریم تا عملیات لایروبی هرچه سریعتر آغاز شود و بتوانیم شاهد بهبود شرایط برای توسعه و رونق این بندر باشیم.

فرماندار هندیجان در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: در بحث روشنایی بندر سجافی، بخشی از مکان‌هایی که صیادان در آنجا وسایل خود را قرار می‌دهند روشنایی ندارد و با مشکل مواجه است. همچنین جاده دسترسی به بندر یک جاده کم عرض است که باید تعریض و بهسازی شود.
 
کوروش مودت افزود: بندر سجافی باید لایروبی شود و اعتبار موردنیاز برای این کار نیز در نظر گرفته شده است. در این زمینه قرارداد لایروبی بندر منعقد و پیمانکار آن نیز انتخاب شده و باید هرچه سریعتر عملیات لایروبی آغاز شود.
 
فرماندار هندیجان با بیان این‌که برای اینکه شناورها بتوانند به خوبی در بندر پهلو بگیرند باید بندر سجافی لایروبی شود، تصریح کرد: به دلیل این‌که مدتی لنج‌ها و شناورها مستقر در بندر زیر ترافیک بار قرار داشتند و در بندر پهلو گرفته بودند، امکان لایروبی نبود اما اکنون شرایط برای لایروبی بندر فراهم شده و بندر خلوت‌تر از گذشته است.
 
وی گفت: شناورهایی که در بندر فرسوده ‌شده یا در سال‌های گذشته غرق شده‌اند یکی دیگر از مشکلاتی است که بحث لایروبی بندر را با مشکل مواجه می‌کند. انتظار داریم هرچه سریعتر با هماهنگی که میان گمرک، اداره بندر و سایر دستگاه‌ها انجام می‌گیرد، شاهد بیرون کشیدن مغروقه‌ها و لنج‌های فرسوده از بندر باشیم تا بتوان عملیات لایروبی را آغاز کرد.
 
فرماندار هندیجان خاطر نشان کرد: در حال حاضر با توجه به تخلیه شناور هایی که در بندر سجافی لنگر انداخته بودند و خلوت شدن بندر انتظار داریم تا هرچه سریعتر کار لایروبی بندر سجافی آغاز شود تا شاهد توسعه بندر و رونق منطقه باشیم.
 
 
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.