| کد خبر: 141710 |

ادامه ساخت اسکله صیادی شادگان در گرو تامین اعتبار

فرماندار شادگان گفت:ادامه عملیات احداث اسکله صیادی در بندرگاه شادگان در گرو تامین اعتبار لازم از سوی دستگاههای اجرایی است .

تین نیوز

فرماندار شادگان گفت:ادامه عملیات احداث اسکله صیادی در بندرگاه شادگان در گرو تامین اعتبار لازم از سوی دستگاههای اجرایی است .

 
احمد جعفری نسب در گفتگو با خبرنگار مانا با بیان اینکه اسکله صیادی بندر شادگان تنها 10 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: درحال پیگیری برای تخصیص اعتبارلازم برای شتاب بخشی به عملیات ساخت اسکله صیادی در بندر شادگان هستیم.
 
وی هدف از احداث اسکله صیادی در بندر شادگان را ایجاد اشتغال و بهره برداری از ظرفیتهای صید و صیادی در این منطقه عنوان کرد،افزود: از سرمایه گذاری بخش خصوصی برای اتمام ساخت اسکله صیادی در این منطقه نیزاستقبال می شود.
 
فرماندار شادگان دراین باره ادامه داد: در صورت پایان ساخت اسکله صیادی می توان واحدهای فرآوری آبزیان و بسته بندی در جوار اسکله صیادی راه اندازی کرد و ضریب اشتغال غیرمستقیم در بخش صید و صیادی را توسعه داد.
 
جعفری نسب خواستار مساعدت سازمان شیلات ایران در تخصیص اعتبار مورد نیاز برای راه اندازی هرچه سریع تر اسکله صیادی بندر شادگان شد.
 
فرماندار شادگان با بیان اینکه احداث بندر صیادی در کنار بندر تجاری شادگان یکی از مطالبات اصلی مردم این منطقه است، خواستار توجه جدی برای بهره برداری از اسکله صیادی این منطقه شد.
 
بندرشادگان در آبان ماه سال 1393 با حضور مسئولان کشوری و استانی به بهره برداری رسید و سال گذشته نیز مجوز تجاری آن از سوی وزارت کشور صادر شد.
 
شایان ذکر است در استان خوزستان هفت  بندر صیادی فعال وجود دارد.

 

منبع: سايت خبری مانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.