| کد خبر: 141666 |

لزوم نگاه ویژه استان به محور هویزه – مزار شهدا

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هویزه، خواستار نگاه ویژه و تخصیص اعتبار از سوی استان برای ایمن‌سازی و اصلاح محور هویزه – مزار شهدا شد.

تین نیوز

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هویزه، خواستار نگاه ویژه و تخصیص اعتبار از سوی استان برای ایمن‌سازی و اصلاح محور هویزه – مزار شهدا شد.

جعفر حمولی طرفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا - منطقه خوزستان، با اشاره به این‌که مهمترین نقطه حادثه‌خیز این شهرستان محور هویزه – مزار شهدا است، اظهار کرد: نیروهای راهداری در حال ایمن‌سازی و نوسازی این محور هستند. طی سال گذشته اداره راهداری در این محور علائمی را نصب کرد اما نصب علائم کفایت نمی‌کند.

وی با بیان این‌که استان باید برای نوسازی این محور اعتباراتی تخصیص دهد، افزود: به هر حال محور هویزه – مزار شهدا یک مسیر تردد برای کاروان‌های راهیان نور است که خیلی از زائران برای بازدید از مناطق جنگی از این محور عبور می‌کنند؛ به همین دلیل انتظار می‌رود که استان نوسازی و اصلاح این محور را مدنظر قرار بدهد.

حموله طرفی خاطرنشان کرد: برای رفع نقاط حادثه‌خیز جاده ای اقداماتی از جمله ‌شانه‌سازی، احداث رمپ‌های ورودی و خروجی و نصب علائم را انجام دادیم. همچنین اقداماتی برای اصلاح محور هویزه – طلائیه طی دو سال اخیر انجام شده و خوشبختانه این محور طی این دو سال اخیر حادثه‌ای نداشته است.

وی عنوان کرد: اعتباراتی که به ما تخصیص می‌دهند، خیلی ناچیز است و انتظار داریم که مسئولان در بحث تخصیص اعتبارات نگاه ویژه‌ای به شهرستان هویزه داشته باشند تا پروژه‌های نیمه‌تمام و محورهای تکمیل نشده، تکمیل شود.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.