| کد خبر: 141446 |

توقیف محموله دو شناور قاچاق

ماموران دریابانی خوزستان در جریان اجرای یک عملیات دریایی، موفق شدند دو محموله پارچه و لیفتراک قاچاق را از دو فروند شناور که به سمت بندر آبادان در حرکت بودند،توقیف کنند.

تین نیوز

ماموران دریابانی خوزستان در جریان اجرای یک عملیات دریایی، موفق شدند دو محموله پارچه و لیفتراک قاچاق را از دو فروند شناور که به سمت بندر آبادان در حرکت بودند،توقیف کنند.

 
فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان با اعلام این خبر به خبرنگار مانا گفت: در جریان بازرسی از این دو شناور، هشت هزار و 775متر پارچه و 30دستگاه لیفتراک دستی که به صورت قاچاق از طریق یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس بارگیری شده بود، توقیف شد.
 
سردار سرتیپ عبدالله نظرپور ارزش ریالی این دو محموله قاچاق را سه میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: کالاهای مکشوفه قاچاق پس از تنظیم صورت جلسه تحویل نماینده گمرک خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه مبارزه با ورود کالای قاچاق در مناطق ساحلی و آبهای شمال غرب خلیج فارس همچنان با شدت و دقت ادامه دارد، خاطر نشان کرد: بر اساس وظیفه ذاتی خود، از ورود و خروج کالای قاچاق که تاثیر مستقیم بر تولید و اقتصاد ملی دارد جلوگیری خواهد شد.
 
سردار نظرپور روند مبارزه با پدیده قاچاق در سال جاری را مطلوب توصیف کرد و اظهار داشت: ماموران دریابانی به صورت شبانه روز شناورهای مظنون به حمل کالای قاچاق را مورد بازرسی قرار می دهند. در سال
جاری بیش از 450میلیارد ریال کالای قاچاق در آبهای ساحلی و شمال غرب خلیج فارس کشف و ضبط شده است.
 
مقام معظم رهبری در سخنان نوروزی امسال، بر مبارزه مداوم و بدون ملاحظه با پدیده قاچاق سازمان یافته که اشتغال و نیروی کار کشوررا مشکلات جدی مواجه می کند تاکید کردند. 

 

منبع: سايت خبری مانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.