| کد خبر: 136420 |

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل اندیمشک در گفت‌وگو با تسنیم:

طرح بهسازی معابر جاده‌ای اندیمشک اجرا شد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل اندیمشک گفت: با هدف گسترش خدمات ترافیکی و تامین رضایت شهروندان طرح بهسازی معابر جاده‌ای اندیمشک اجرا شد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل اندیمشک گفت: با هدف گسترش خدمات ترافیکی و تامین رضایت شهروندان طرح بهسازی معابر جاده‌ای اندیمشک اجرا شد.

بهزاد روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک اظهار داشت: شهرستان اندیمشک یکی از مهم‌ترین محورهای مواصلاتی استان خوزستان است و این شهرستان با اتصال جاده‌ای و ریلی استان‌های لرستان، ایلام و خوزستان و دسترسی آسان به مسیرهای بین‌المللی نقشی مهم در ترانزیت و خدمات جاده‌ای کشور و استان دارد.

وی افزود: به همین جهت باید بیش از گذشته نسبت به توسعه خدمات حوزه راه و‌ حمل و‌ نقل شهرستان اندیمشک داشت و مسئولان استان و کشور، نیازهای این شهرستان در زمینه حمل و‌ نقل جاده‌ای برطرف کنند تا زمینه برای توسعه اقتصادی منطقه و شهرستان فراهم و محرومیت‌های شهرستان در این زمینه کاهش یافته و سرطرف شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل اندیمشک عنوان کرد: در شهرستان اندیمشک بیش از 140 کیلومتر راه اصلی وجود دارد که با این وجود این میزان حجم راه جاده‌ای در شهرستان، بیش از گذشته، لزوم توجه به خدمات راه و‌شهرسازی اندیمشک را به عنوان محور مهم مواصلاتی استان خوزستان مطرح می‌کند.

وی گفت: هم‌چنین بیش از 40 کیلومتر آزاد راه در این شهرستان وجود دارد و بیش از 440 عدد پل مسیرهای ارتباطی این شهرستان در حوزه‌های مختلف شهری و برون شهری را به هم‌دیگر متصل می‌کند که از این تعداد، 200 پل در محور اصلی و 240 پل دیگر در سایر مسیرها است.

282 کیلومتر از 500 کیلومتر راه روستایی شهرستان اندیمشک خاکی است

روحانی ادامه داد: بیش از 500 کیلومتر نیز راه روستایی در این شهرستان وجود دارد که از این میزان 320 کیلومتر راه روستایی آسفالت بوده و 282 کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان خاکی هستند.

وی افزود: به همین جهت، طرح‌های گسترده در زمینه توسعه خدمات راه و شهرسازی در شهرستان طراحی و به اجرا رسیده است تا علاوه بر تامین زیر ساخت‌های توسعه استان، زمینه برای گسترش خدمات در این زمینه فراهم و نیازهای استان خوزستان و شهرستان اندیمشک در زمینه راه و‌حمل نقل جاده‌ای، رفع و به حداقل برسد.

رئیس اداره راهداری و حمل و‌نقل اندیمشک با بیان این که یکی از مهم‌ترین طرح‌های راه سازی استان خوزستان طرح کمربندی غرب اندیمشک است، بیان کرد: با بهره‌برداری کامل از این طرح، فاصله مرکز کشور با دیگر بخش‌های استان و مسیرهای ترانزیتی ایران کاهش می‌یابد.

وی گفت: هم چنین با هدف تسهیل خدمات ترافیکی، طرح احداث کندور در مناطق مختلف شهری با هدف توسعه خدمات ترافیکی شهرستان در دست اجرا است و به‌زودی این طرح از پل بالارود جنوبی ( آرامگاه شهدای گمنام اندیمشک ) تا کوی لور این شهرستان به صورت کامل اجرا و به بهره‌برداری می‌رسد.

 

آغاز اجرای طرح پاشنه زاگرس در برخی محورهای ارتباطی استان

روحانی با بیان این که در زمینه اجرای طرح پاشنه زاگرس نیز پیگیری‌های گسترده ای در شهرستان انجام شده است، بیان کرد: در صورت اجرای کامل این طرح از حسنیه اندیمشک تا اصفهان یک مسیر ارتباطی مناسب احداث و زمینه برای توسعه شهرهای مختلف استان فراهم و نیازهای ارتباطی این شهرها به میزان قابل توجهی برطرف می‌شود که اجرای این طرح در برخی محورهای ارتباطی استان، آغاز شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل اندیمشک عنوان کرد: بیش از این نیز حدود 3 میلیارد ریال از بدهی‌های اداره راهداری و حمل نقل شهرستان اندیمشک پرداخت و طرح‌های گسترده‌ای در زمینه نوسازی و تعمیر ناوگان و تجهیزات این نهاد با کم‌ترین هزینه طراحی و به اجرا رسیده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.