| کد خبر: 88740 |

اعلام توافق‌نامه همکاری کنسرسیوم OMNIAIR با اتحادیه WI - FI بر روی صدور گواهی DSRC

تین‌نیوز| کنسرسيوم OmniAir  تفاهم­‌نامه همکاری با اتحاديه Wi-Fi برای صدور گواهی تجهيزات WAVE در محدوده فرکانسی 5.9GHz را اعلام می‌کند. اين کنسرسيوم بر روی صدور گواهی لايه‌های بالاتر پشته پروتکلی WAVE تمرکز دارد و صدور گواهی Wi-Fi را برای لايه‌ فيزيکی (PHY) و لايه کنترل دسترسی رسانه (MAC) نياز خواهد داشت.  سابقه کاری فعلی اتحاديه Wi-Fi در زمينه گواهينامه سازگاری، نشان داده است که شريک ايده‌آلی برای همکاری با OmniAir به منظور توسعه استانداردهای صدور گواهی تجهيزات DSRC خواهد بود.

سوزان مورتا مدير اجرايی OmniAir و OCS می‌گويد: « OmniAir و اعضای ما از شروع همکاری با اتحاديه وای-فای و فراهم ساختن امکان صدور گسترده گواهی برای دستگاه­‌های WAVE در محدوده فرکانسی 5.9 GHz جهت تجهيزات درون خودرويی و بازار تجهيزات جانبی بسيار مشعوف هستند.»
 
ادگار فيگويرا رئيس و مديرعامل اتحاديه Wi-Fi می‌گويد:« اتحاديه Wifi در جستجوی همکاری با OmniAir بر روی اطلاعات و ارتباطات برد کوتاه اختصاصی برای خودروهای مرتبط است. گواهی WiFi ، سازگاری تجهيزات، حفاظت­‌های امنيتی منطبق بر استانداردهای صنعتی و بهترين تجربه ممکن کاربر را به دنبال دارد.»

کنسرسيوم OmniAir اولين همايش اعطای مجوز را در شهر تمپا به تاريخ 26 ژانويه 2016 برگزار کرده و به نصب کنندگان محلی اين فرصت را خواهد داد که مفهوم صدور مجوز را درک کرده و در برنامه­‌های صدور مجوز برای خودروهای مرتبط که هم اکنون در دست توسعه است شرکت کنند. ارائه کنندگان راهکار خودروی مرتبط به نصب­‌کنندگان محلی دسترسی داشته و سازمان‌های صدور مجوز نيز دسترسی خوبی به مشتريان خواهند داشت. نمايشگاه همايش تامپا نيز برگزار گرديده و چندين همايش ديگر برای نيمه اول سال 2016 برنامه ريزی شده است.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.