|
کد خبر:
34080
|
انتشار آخرین یافتههای وزارت حمل و نقل آمریکا درباره فناوری های بی سیم برای بهبود ایمنی حمل و نقل
تین نیوز |وزارت حمل و نقل آمریکا (USDOT) و نهاد Battelle (کسب و کارهای مبتنی بر نوآوری)، آخرین یافتهها و درسهای آموخته شده از اجرای پروژه TRP (بسته تجهیزات افزونه ایمنی حمل و نقل) را منتشر کردهاند.
پروژه TRP به طراحی و توسعه کاربردهای ایمنی برای ناوگان اتوبوسرانی کمک کرده است و با استفاده از ارتباطات خودرو به خودرو و همچنین ارتباطات خودرو با تجهیزات کنار مسیر به بهبود ایمنی تردد اتوبوسها و ایمنی عابرین پیاده می انجامد. این پروژه بخشی از پایلوت پیاده سازی مدل ایمنی وزارت حمل و نقل آمریکا در میشیگان است و در یک محدوده وسیع، منافع بالقوه فناوری ارتباطات برد کوتاه اختصاصی (DSRC) را در باند فرکانسی 5.9 GHz نشان می دهد و از تصمیمات مربوطه توسط NHTSA پشتیبانی می کند.
در طول مدت اجرای پروژه، USDOT و Battelle پنج کاربرد جلوگیری از برخورد را برروی اتوبوسهای حمل و نقل دانشگاه میشیگان پیادهسازی کردهاند که عبارتند از:
1- هشدار تصادفات واقع شده در جلو (FCW)
2-هشدار ترمز ناگهانی (EEBL)
3-هشدار سرعت عبور از پیچ (Curve Speed Warning)
4-هشدار عبور عابرین از محل تقاطع های مجهز به چراغ راهنمایی (PCW)
5-هشدار گردش به راست خودروها در جلوی اتوبوس (VTRW)
گزارش اخیردر مورد تأثیرگذاری DSRC برای ایمنی حمل و نقل، خلاصه ای از نتایج پروژه TRP را ارائه میدهد. به عنوان یکی از نتایج مهم این پروژه در صفحه 8 گزارش آمده است: فناوری DSRC به خوبی عمل میکند و هیچ مشکلی در اجرای کاربردهای TRP از ناحیه ارتباطات رادیویی DSRC وجود نداشته است.
برای دریافت منابع بیشتر مرتبط با این گزارش اینجا را کلیک کنید.
پروژه TRP به طراحی و توسعه کاربردهای ایمنی برای ناوگان اتوبوسرانی کمک کرده است و با استفاده از ارتباطات خودرو به خودرو و همچنین ارتباطات خودرو با تجهیزات کنار مسیر به بهبود ایمنی تردد اتوبوسها و ایمنی عابرین پیاده می انجامد. این پروژه بخشی از پایلوت پیاده سازی مدل ایمنی وزارت حمل و نقل آمریکا در میشیگان است و در یک محدوده وسیع، منافع بالقوه فناوری ارتباطات برد کوتاه اختصاصی (DSRC) را در باند فرکانسی 5.9 GHz نشان می دهد و از تصمیمات مربوطه توسط NHTSA پشتیبانی می کند.
در طول مدت اجرای پروژه، USDOT و Battelle پنج کاربرد جلوگیری از برخورد را برروی اتوبوسهای حمل و نقل دانشگاه میشیگان پیادهسازی کردهاند که عبارتند از:
1- هشدار تصادفات واقع شده در جلو (FCW)
2-هشدار ترمز ناگهانی (EEBL)
3-هشدار سرعت عبور از پیچ (Curve Speed Warning)
4-هشدار عبور عابرین از محل تقاطع های مجهز به چراغ راهنمایی (PCW)
5-هشدار گردش به راست خودروها در جلوی اتوبوس (VTRW)
گزارش اخیردر مورد تأثیرگذاری DSRC برای ایمنی حمل و نقل، خلاصه ای از نتایج پروژه TRP را ارائه میدهد. به عنوان یکی از نتایج مهم این پروژه در صفحه 8 گزارش آمده است: فناوری DSRC به خوبی عمل میکند و هیچ مشکلی در اجرای کاربردهای TRP از ناحیه ارتباطات رادیویی DSRC وجود نداشته است.
برای دریافت منابع بیشتر مرتبط با این گزارش اینجا را کلیک کنید.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.