| کد خبر: 170251 |

◄ دستگیری و صدور احکام قضایی برای افراد مرتبط با پرونده قاچاق خودرو

تعدادی افراد مرتبط با پرونده قاچاق خودرو و صدور احکام قضایی در این خصوص صادرشده است. ‌کاظم پالیزدار، دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با اعلام این خبر گفت: شکایت‌هایی از افراد مرتبط با ثبت بیش از 6 هزار خودرو به ثبت رسیده است.

تین نیوز

افرادی مرتبط با پرونده قاچاق خودرو دستگیر شده‌اند و احکام قضایی در این خصوص صادرشده است. ‌

کاظم پالیزدار، دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با اعلام این خبر گفت: شکایت‌هایی از افراد مرتبط با ثبت بیش از 6 هزار خودرو به ثبت رسیده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، پالیزدار ‌درخصوص آخرین وضعیت پرونده قاچاق خودرو، افزود: پرونده قاچاق خودرو درحال رسیدگی و پیگیری است و با دستور رئیس‌جمهور و هماهنگی بین معاون حقوقی رئیس‌جمهور، وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و اطلاعات، نیروی انتظامی و دادستان تهران، جلساتی برگزار و احکام قضایی صادرشده است.

دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با اشاره به اینکه از این میزان تنها یک هزار و 950 خودرو وارد کشور شده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد 105 خودرو در گمرک توقیف‌شده است زیرا در ثبت‌سفارش جعل صورت گرفته بود.

دهم تیرماه سال‌جاری رئیس‌جمهور در یک ضرب‌الاجل 15 روزه خواستار رسیدگی سریع وزارت صنعت به موضوع ثبت‌سفارش غیرقانونی خودرو شده بود.

23 تیرماه محمد شریعتمداری، وزیر صنعت در نامه‌ای گزارش کامل تخلفات را به رئیس‌جمهور داد و روحانی طبق این گزارش خواستار رسیدگی سریع دستگاه‌های دولتی و قوه قضاییه به این پرونده شده بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.