| کد خبر: 168904 |

◄ کپی‌ جنرال‌موتورز از روی دست سایپا!

بازار خودرو آمریکا رقابتی‌ترین بازار جهان است و خودروسازان برای باقی ماندن در کورس رقابت باید بسیاری از فاکتورها را در کنار هم رعایت کنند.

تین نیوز

بازار خودرو آمریکا رقابتی‌ترین بازار جهان است و خودروسازان برای باقی ماندن در کورس رقابت باید بسیاری از فاکتورها را در کنار هم رعایت کنند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از دیجیاتو، جنرال‌موتورز به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین سازندگان خودروهای کراس‌اوور و SUV در بازار آمریکا است. این خودروها به‌دلیل تسلط بالای راننده در اطراف خودرو از محبوبیت زیادی برخوردارند و رقابت در این بازار به‌شدت زیاد است.

دومین خودروساز بزرگ آمریکا برای پیروزی در رقابت موجود در بازار در اقدامی جالب با حذف برخی از آپشن‌ها قیمت محصولات SUV و کراس‌اوورهای تولید خود را کاهش داده است.

براین اساس قیمت شورلت Equinox درتریم 2019 از 30,495 دلار شروع می‌شود، حال‌آنکه پیش‌تر این تریم 31,695 قیمت داشت. البته در قبال این کاهش 1,200 دلاری، پکیج Driver Confidence دیگر به‌صورت استاندارد بر روی این کراس‌اوور موجود نیست. پکیج مذکور دارای امکاناتی مثل اخطار تشخیص نقاط کور، اخطار خروج از بین خطوط و سنسورهای پارک بود.

چنانچه فردی به این امکانات علاقه‌مند باشد، می‌تواند با پرداخت 1,545 دلار و سفارش پکیج Confidence and Convenience به آنها دسترسی داشته باشد. علاوه براین امکانات، استارت از راه دور، سیستم تهویه مطبوع دو منطقه‌ای، صندلی‌های گرم شونده و چند مورد دیگر در این پکیج وجود دارند.

بهای مدل بزرگ‌تر Traverse درتریم LT Leather از 39,995 دلار شروع می‌شود. قیمت قبلی این تریم 42,695 دلار بود که نشان از کاهش قابل‌توجه قیمت آن دارد. البته این مسئله چندان هم بی‌دلیل نیست، زیرا برخی امکانات پیشین در قالب آپشن ارائه‌شده‌اند.

تریم SLT از 2019 GMC Terrain نیز بدون تغییر در امکانات اینک 500 دلار ارزان‌تر از قبل شده است. مدل 2019 Acadia SLT-1 هم با 500 دلار کاهش به 38,995 دلار رسیده است.

از میان محصولات بیوک تریم Premium از مدل Encore از 33,095 به 31,795 دلار تنزل پیداکرده؛ تریم Essence از کراس‌اوور Enclave هم از 45,995 به 42,295 دلار کاهش‌یافته است.

البته در این‌ بین پایین آوردن قیمت با ترفند حذف برخی آپشن‌ها به‌نظر می‌رسد، از حذف آپشن زه کناری پراید کپی‌کاری شده است!

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.