| کد خبر: 166633 |

◄ دوچرخه الکتریکی لامبورگینی به بازار می‌آید + تصاویر

بسیاری از خودروسازان بزرگ در کنار خودرو محصولات دیگری هم به بازار ارائه می‌کنند. یکی از محصولاتی که بسیاری از خودروسازان به تولید آن علاقه دارند دوچرخه است.

تین نیوز

بسیاری از خودروسازان بزرگ در کنار خودرو محصولات دیگری هم به بازار ارائه می‌کنند. یکی از محصولاتی که بسیاری از خودروسازان به تولید آن علاقه دارند دوچرخه است.

دوچرخه‌ها وسایلی هستند که غیر از قابلیت حمل‌ونقل بدون ایجاد آلایندگی، وسایل تفریح و ورزش هم به‌حساب می‌آیند. دوچرخه‌های پژو سال‌ها در ایران از محبوبیت بالایی برخوردار بودند و بسیاری از متولدین دهه‌های پیش از 70 با این دوچرخه‌ها خاطره دارند. سال‌ها است شرکت پورشه هم با تولید دوچرخه‌های سبک و اسپرت طرفداران زیادی را برای خود جمع کرده است.

اما به‌تازگی لامبورگینی در پروژه‌ای مشترک با ایتال‌تکنولوژی  یک دوچرخه الکتریکی تولید کرده است. این محصول مشترک که به‌تازگی رونمایی شده در دو نوع جاده‌ای و کوهستان تولید می‌شود.

این کمپانی با همکاری ایتال‌تکنولوژی از دوچرخه برقی یا همان e-bike خود رونمایی کرده که در طراحی تفاوتی با سایر دوچرخه‌ها نداشته و تنها به سیستم حرکتی برقی مجهز است تا عملکرد خوبی در مقایسه با دوچرخه‌های معمولی از خود نشان دهد. این رونمایی در موزه سنت آگاتا بولونزه لامبورگینی انجام‌گرفته و شرکت ایتالیایی به دوچرخه موردبحث اشاره کرد.

درگذشته نیز شاهد معرفی دوچرخه باکیفیت از سوی لامبورگینی بودیم و این نخستین باری نیست که چنین چیزی را مشاهده کردیم. البته در محصول جدید با سیستم انتقال قدرت برقی دوچرخه معمولی در کار نیست بلکه افراد با یک محصول قابل‌توجه روبه‌رو هستند و می‌توانند تجربه کاربری خوبی داشته باشند.

به گفته ایتال‌تکنولوژی ساخت و توسعه این دوچرخه زمانی بیش از 5 سال زمان برده که برای تحقیق و توسعه چنین محصولی جالب‌توجه است. با توجه به نظرات ایتال‌ تکنولوژی بیش از 4 اختراع جهانی برای این دوچرخه به ثبت رسیده تا یک محصول منحصربه‌فرد به شمار رود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از نواندیش، هنوز قیمت و مشخصات این دوچرخه الکتریکی که در ماه ژوئن به نمایندگی‌های فروش لامبورگینی وارد می‌شود مشخص نیست و هیچ ابراز نظری هم در این مورد نشده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.