| کد خبر: 162222 |

همکاری سایپا و سیتروئن گسترش می‌یابد

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا که به دعوت مدیران شرکت پژو سیتروئن به فرانسه سفر کرده است با کارلوس تاوارس، مدیرعامل گروه پژوسیتروئن دیدار و گفت‌وگو کرد.

تین نیوز

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا که به دعوت مدیران شرکت پژو سیتروئن به فرانسه سفر کرده است با کارلوس تاوارس، مدیرعامل گروه پژوسیتروئن دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، در جریان دیدار جهرودی و تاوارس، دو طرف زمینه‌های توسعه همکاری ها و مبادلات تجاری را مورد بررسی قرار داده و بر گسترش فعالیت ها تاکید کردند.

تسهیل در پروسه نقل و انتقالات بین بانکی، توسعه محصولات تولیدی گروه سیتروئن در ایران، برنامه ریزی جهت ساخت موتورهای جدید با همکاری طرف فرانسوی، تولید خودروهای کلاس SUV در شرکت سایپاسیتروئن و همچنین تولید خودروهای کلاس B از جمله مسائلی بود که مورد بحث و تبادل  نظر قرار گرفت و دو طرف به توافقاتی در این زمینه دست یافتند.

در این نشست همچنین مقرر شد تیم های کارشناسی منتخب دو طرف، موضوعات مطرح شده را به طور مشترک مورد پیگیری قرار داده و برای دستیابی به نتایج مطلوب برنامه ریزی کنند.

طبق اعلام سایپا، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا همچنین ضمن بازدید از مرکز طراحی مهندسی پژوسیتروئن، با مدیرعامل شرکت خودروسازی سیتروئن دیدار و گفت و گو کرد.

در جریان نشست محسن جهرودی با لیندا جکسون، فرایند پیشرفت برنامه همکاری مشترک ، محصولات انتخاب شده در این پروژه، انتقال دانش فنی به ایران و آماده سازی زمینه های شروع تولید محصولات جدید مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

برخی از حاضران در محل این نشست اعلام کردند که جلسه مشترک مدیران سایپا و سیتروئن به دلیل پرداختن به جزییات فنی و بررسی ابعاد مختلف این همکاری از اهمیت بالایی برخوردار بوده است و به نظر می رسد دو طرف بر سر شکل دهی به یک فضای جدید در همکاری ها به توافق رسیده اند.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا نیز در پایان نشست خود، بدون اشاره به جزییات مطرح شده، فضای کلی مذاکره را مثبت و سازنده دانست و بر دستیابی به نتایج مناسب و مطلوب تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.