| کد خبر: 161280 |

امضای تفاهم نامه انجمن قطعه سازان ایران و فرانسه

تین نیوز

تفاهم نامه همکاری میان انجمن صنایع همگن قطعه سازان ایران و انجمن قطعه سازان فرانسه در حاشیه همایش بین المللی صنعت خودرو کشور امضا شد.

این تفاهم نامه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو به امضای رؤسای انجمن صنایع همگن قطعه سازان کشور و رئیس انجمن قطعه سازان فرانسه رسید.

همچنین در آیین اختتامیه پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران که روز گذشته با حضور محمدرضا نعمت زاده وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت، منصور معظمی رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) و جمعی از فعالان صنعت قطعه سازی و خودروسازی کشور در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شد، از 6 نفر از پیشکسوتان صنعت قطعه سازی و خودروسازی کشور «سیف اله ابراهیمی»، «عبدالله اکبری راد»، «رضا رضایی»، «سید علی مرتضوی»، «داود میرخانی رشتی» و «ایرج یزدانبخش» با اهدای لوح و تندیس، تجلیل شد.

در ادامه مراسم همچنین از «محمدرضا نعمت زاده» وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت نیز به عنوان پدر صنعت کشور قدردانی شد.

پیش از آیین اختتامیه، سخنرانی و نشست های علمی- تخصصی با موضوعات «جایگاه زنجیره تامین در صنعت خودرو و سیاست گذاری برای تعالی آن» و «معماری مناسب و راهکار همپایی فناوری برای زنجیره تامین رقابت پذیر» با حضور فعالان صنعت خودروسازی و قطعه سازی کشور برگزار شد.

پنجمین همایش بین المللی صنعت خودروی تهران با محوریت «زنجیره تامین رقابت پذیر (مواد اولیه، قطعه سازی، لجستیک)» روز سه شنبه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت آغاز به کار کرد که به گفته کارشناسان، فرصت به دست آمده در این همایش می تواند برای صنعت خودرو و صنعت قطعه سازی کشور مفید باشد.

در این همایش بین المللی علاوه بر 220 میهمان خارجی از کشورهای آلمان، فرانسه، کره جنوبی، ژاپن، چین، تایوان، هند، روسیه، ترکیه، عراق، ترکمنستان و ایتالیا، هزار و 560 نفر از متخصصان و فعالان صنعت خودروی کشور نیز حضور داشتند.

 

منبع: خبرگزاری صداوسیما

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.