| کد خبر: 161187 |

وزیر صنعت، معدن و تجارت:

◄ مردم از محصولات خودروسازان رضایت ندارند

محمد شریعتمداری­­­ وزیر صنعت، معدن و تجارت در پنجمین همایش صنعت خودرو ایران با اشاره به دستاوردهای ایران در عرصه‌های صنعتی و معدنی گفت: پس از توافق هسته‌ای بیش از دو میلیارد دلار در صنعت خودرو ایران سرمایه گزاری شده است.

تین نیوز

­­­ وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: پس از توافق هسته‌ای بیش از دو میلیارد دلار در صنعت خودرو ایران سرمایه‌گذاری شده است.

محمد شریعتمداری در پنجمین همایش صنعت خودرو ایران با اشاره به دستاوردهای ایران در عرصه‌های صنعتی و معدنی افزود: در ابتدای انقلاب در ایران سالانه 160 هزار خودرو تولید می‌شد که در حال حاضر این مقدار به یک‌میلیون و 700 هزار دستگاه رسیده است.

او ادامه داد: باوجود حمایت‌های بسیاری که در طول این 40 سال از صنعت خودرو شده است؛ اما مردم از محصولات خودروسازان رضایت ندارند و این نشانگر آن است که ما باید در جهت افزایش کیفیت و کسب استانداردها گام‌های بلندتری برداریم.

 شریعتمداری خاطرنشان کرد: بااین‌حال در این سال‌ها هرچه تولیدشده، مردم آن را خریده‌اند و از این بابت از صنعت داخلی حمایت کرده‌اند؛ پس ما نیز باید در جهت­ ­­­افزایش رضایت‌ مردم قدم برداریم.

وزیر صنعت­ گفت: در حال حاضر گردش مالی صنعت خودرو کشور 13 میلیارد دلار است که اگر خودمان تولید نمی‌کردیم باید این مبلغ را برای واردات خودرو هزینه می‌کردیم.

او در پایان استفاده از ابتکار، دانش متخصصان داخلی و گام برداشتن در تولید خودروهای جدید و کم کردن فاصله این صنعت با شرایط مطلوب را خواستار شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.