| کد خبر: 160626 |

◄ تولید کامیون سنگین در «بهمن دیزل»

مدیر عامل شرکت خودروسازی بهمن دیزل از تولید کامیونی از جنس محصولات سنگین خبر داد.

تین نیوز

 مدیرعامل شرکت خودروسازی بهمن‌دیزل از تولید کامیون سنگین در این شرکت خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، مرتضی شفیعی با اشاره به این‌که تولید کامیون‌های سبک پیش از این در بهمن دیزل صورت می‌گرفته است، اظهار کرد: این شرکت توانسته در سال جاری پنج هزار و صد دستگاه از تولیدات خود را به فروش برساند که نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی در ادامه سخنان خود به ویژگی‌های کامیون F.V.Z اشاره و تصریح کرد: این کامیون به گونه‌ای طراحی شده که به لحاظ قیمتی در مقایسه با انواع خارجی خود از سطح قیمت پائین‌تری برخوردار باشد.

شفیعی با اشاره به وزن مناسب کامیون F.V.Z یاداور شد: این کامیون به گونه‌ای ساخته شده که وزن کامیون به همراه بار به 26 تن برسد و کار جابه‌جائی با آن به مراتب راحت‌تر از کامیون‌های مشابه آن باشد، با ین تفاسیر این کامیون بار بیشتری را می‌تواند تحمل کند.

وی با بیان این‌که «مطابق برنامه ریزی‌های انجام شده در سال آینده این عدد به ۶ هزار و ۳۰۰ دستگاه خواهد رسید ضمن آنکه به تناسب افزایش تولید و فروش، شبکه خدمات پس از فروش ما نیز افزایش پیدا خواهد کرد»، افزود: در طراحی اتاق این کامیون تمامی وسایل به منظور رفاه حال راننده دیده شده است.

مدیرعامل شرکت خودروسازی بهمن‌دیزل با اشاره به این‌که گیربکس این کامیون از کارخانه ZF آلمان تهیه می‌شود، گفت: ZF بهترین سازنده گیربکس در جهان است که ما برای استفاده در F.V.Z از آن بهره گرفته‌ایم.

شفیعی افزود: این کامیون در دو مدل کمپرسی با طول کمتر و باری با طول بیشتر به منظور تولید پیش‌بینی شده است که قطعا از کارآئی خوبی برخوردار هستند.

به گزارش تین‌نیوز، کامیون 26 تن جدید ایسوزو  F.V.Z نام دارد، این کامیون جدید که برای مصارف باری و کمپرسی مورد استفاده قرار می‌گیرد از یک پیشرانه 6 سیلندر 300 اسب بخاری بهره می برد و می تواند 980 نیوتن متر گشتاور تولید کند، ‌F.A.Z با بهره گیری از دو محور محرک به نسبت محصول تک محور گذشته گروه  بهمن از کاربری های بیشتری بهره می برد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.