| کد خبر: 157319 |

دردسرهای یک خریدار وانت‌ نیسان

نقص فنی وانت نیسان صفر کیلومتر برای برخی مشتریان زامیاد دردسر به همراه داشته که علاوه بر عدم تعمیر خودرو، خسارت‌هایی بابت برخورد با گاردریل کنار اتوبان را به خریداران تحمیل می‌کند. در نهایت نیز تعویض خودرو صورت نمی‌گیرد.

تین نیوز

نقص فنی وانت نیسان صفر کیلومتر برای برخی مشتریان زامیاد دردسر به همراه داشته که علاوه بر عدم تعمیر خودرو، خسارت‌هایی بابت برخورد با گاردریل کنار اتوبان را به خریداران تحمیل می‌کند. در نهایت نیز تعویض خودرو صورت نمی‌گیرد.

به گزارش فارس، مرتضی طهماسبی یکی از خریداران وانت‌ نیسان از شرکت زامیاد با تشریح دردسرهای خرید این محصول، اظهار داشت: خرداد امسال یک دستگاه وانت‌ نیسان خریداری کردم که از همان ابتدا با نقص فنی و ایراد در جلوبندی خودرو مواجه شدم. همان ابتدا برای رفع این مشکل به نمایندگی سایپا مراجعه کردم که نتیجه‌ای نداشت و مشکل برطرف نشد.

وی ادامه داد: یک روز که در اتوبان رشت ـ قزوین در حال رانندگی بودم، فرمان خودرو به سمت چپ کشیده شد و با گاردریل‌های کنار اتوبان تصادف کردم. یک بار دیگر نیز در شهر قدس (قلعه‌حسن‌خان) ترمز خودرو عمل نکرد و با یک سانتافه برخورد کردم.

وی ادامه داد: علاوه‌بر پرداخت خسارات به سانتافه، جریمه 170 هزار تومانی نیز بابت برخورد با گارد‌ریل‌های کنار اتوبان رشت-قزوین را پرداخت کردم و همسرم نیز مصدوم شد که درمان او هم هزینه‌ای در برداشت.

طهماسبی توضیح داد: در مراجعه‌ای که به نمایندگی سایپا داشتم، به من گفتند که باید از شرکت زامیاد بابت نقص فنی خودرو شکایت کنم، پس از آن نیز کارشناسان سایپایدک و زامیاد، خودرو را بررسی فنی کردند و گفتند که خودرو صفر کیلومتر با نقص فنی در جلوبندی روبرو است.

وی ادامه داد: همچنین به من گفته شد که از محلی که در آن تصادف کرده بودم، برگه‌ای را تهیه کنم که نشان دهد حادثه، جرحی در پی نداشته است که من نیز این کار را انجام دادم. بعد از آن گفتند که باید از سه نفر کارشناس دادگستری نامه استعلام بگیرم که این کارشناسان نیز اعلام کردند، خودرو با نقص فنی روبرو است.

وی تصریح کرد: پس از این مسئله شرکت زامیاد به من پیشنهاد کرد که پول خودرو را دریافت کنم، ولی بعد از آن گفتند که فقط 4 میلیون تومان از مبلغ خودرو را می‌پردازند و بعد از آن نیز گفتند که خودرو را تعمیر می‌کنیم و 2 میلیون تومان می‌پردازیم.

طهماسبی ادامه داد: در نهایت هم به من گفتند شکایت کنم، من هم به وزارت صنعت شکایت کردم و 300 هزار تومان هم پرداخت کردم، ولی هنوز پاسخی به من نداده‌اند. در عین‌حال، کارشناس دادگستری هم رأی داد که خودرو باید به شرکت برگردانده شود که برای رأی دادگستری هم 700 هزار تومان پرداختم.

وی اضافه کرد: من ابتدا قبول کردم پول خودرو را بگیرم و ماشین را پس دهم و حتی قرار بود ضرر و زیان نیز به من پرداخت شود، ولی بعد از آن گفتند که خودرو از رایان سایپا خریداری شده و پس گرفتن چک‌هایی که بابت اقساط ارائه کرده بودم، با مشکل روبرو است.

این خریدار معترض وانت نیسان تصریح کرد: دردسر این وانت‌ نیسان باعث شد، تا به فکر آتش‌ زدن خودرو بیفتم که در این ماجرا من را به کلانتری بردند، چند شب را نیز مقابل شرکت زامیاد گذراندم، ولی به نتیجه‌ای نرسیدم.

به گفته وی این مشکل برای تعداد دیگری از خریداران وانت‌ نیسان نیز پیش آمده و یکی از آنها در سرعت 70 کیلومتری با مشکل قفل شدن ترمز و معلق زدن خودرو مواجه شده است. در عین‌ حال هر روز 4 یا 5 نفر بابت نقص فنی این خودرو به شرکت مراجعه می‌کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • یوسف آقایی 0 1

    خوب

    • محمد 0 0

      من هم دوروز بود زامیادی که داشتم آب بندی میکردم ازواشر سرسیلنداب روغن قاطی کرد بردم نمايندگي پول یک سر سیلندازماگرفتن بعد دوروز ماشین را دادن تحویل چه بگم چند روزی نگذاشته بود که دنده پنج جا نمی‌رفت دوباره گرفتارم ساده هرچی خراب می‌شود میگفتن ما تفاوت بدهید تا قطعه بهتراز شرکتی بگذاریم ماهم ندانسته کاری کردن مکانیکی های شرکت سایپا کاری کردن که هرجاماشین خراب می‌شود از گارانتی خارج شد چون ای قطعه تعویز شده شرکتی نیستن چه بگم آین از گارانتي که به سرمن اوردن چه بگم آخرش هم ماشین نشد که من باش نون بخورم تاز بدکار هم نبود به صندوق قرزالحسنه محل هم بدکارم کردن

  • علی 1 0

    رفیق مملکت ما یک مشگلی دارد که یک یک خودروی که می خواهد بسازد اول با جان من وشما ها امتحان می کنند بعد جیبه دوزدهای مملکتمان را پر کنند بعد که صدای مردم در امد شاید دوزد ها یک فکری بکنند مرگ به تمام دوزدهاوسران دوزها باد

  • علی 1 0

    من خودم یکی از انهای هستم که دختر سه سالم را گذاشتم روی این ماشینهای اشغال فقط یک چیزی برایشان مهم هست این که خیلی اداشون همه دنیا را پاره کرده ما بلدیم بلدیم بلدیم اما هیچی حالیشون که نیست هیچی فقط قیمتهایشان را بلد هستند بالا به برند فقط تخسوس روی بالا بردنه جیبشان را متخص هستند ننگ بشون وسازنده تمام این اشغالها خوداشون از این ماشینها استفاده می کنند یا خودشان این اشغالها را قبول ندارند ولی من و مردم باید سوار بشیم ونابود شیم ننگ به شما باد