| کد خبر: 156311 |

دبیر انجمن خودروسازان ایران:

سایپا دست پر به نمایشگاه خودروی تهران آمده است

دبیر انجمن خودروسازان ایران در بازدید از غرفه سایپا گفت: سایپا در دومین نمایشگاه خورو تهران حضور چشمگیری داشته و از نظر عرضه خودروهای جدید با برند سایپا و شرکای خارجی طرف قرارداد با دست پر به میدان آمده است.

تین نیوز

دبیر انجمن خودروسازان ایران در بازدید از غرفه سایپا گفت: سایپا در دومین نمایشگاه خورو تهران حضور چشمگیری داشته و از نظر عرضه خودروهای جدید با برند سایپا و شرکای خارجی طرف قرارداد با دست پر به میدان آمده است.

به گزارش ایسنا، احمد نعمت‌بخش دبیر انجمن خودروسازان ایران با حضور در غرفه گروه سایپا در دومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران، گفت: توسعه محصول در گروه سایپا بسیار خوب است، البته تنوع بیش از حد محصولات به دلیل عدم صرفه اقتصادی باید به درستی مدیریت شود.

دبیر انجمن خودروسازان ایران تصریح کرد: چنانچه توسعه محصول همراه با افزایش داخلی‌سازی باشد، امر مطلوبی است و در غیر این صورت ممکن است هدف اصلی که همان تقویت تولید داخل است، محقق نشود و توسعه محصول باید متناسب با شرایط اقتصادی مردم باشد.

وی در خصوص خودروهای جدید سایپا گفت: پیش‌بینی می‌شود از کوییک به عنوان محصول داخلی سایپا استقبال بسیار خوبی صورت گیرد و عرضه کوییک و ساینا اتوماتیک در سبد محصولات سایپا فعالیت ارزشمندی است و این دو خودرو می‌توانند پاسخگوی بخشی از نیاز بازار خودرو باشند.

نعمت‌بخش افزود: ارایه خدمات مجازی از بخش‌های جذاب و بسیار خوب غرفه گروه سایپا در نمایشگاه است و با توجه به گسترش فعالیت‌ها و کسب‌وکارهای مجازی در دنیا، توسعه خدمات مجازی توسط گروه خودروسازی سایپا حرکت ارزشمندی است که قطعا رضایت مشتریان و مردم را به دنبال دارد.

دبیر انجمن خودروسازان ایران تصریح کرد: مهم‌ترین اصل در شرکت‌های خودروسازی کسب حداکثر رضایت مشتریان است و باید از طریق نمایندگی‌های خدمات پس‌ از فروش به این اصل مهم اهتمام بیشتری صورت گیرد.

نعمت‌بخش در خصوص استانداردهای جدید خودرویی بیان کرد: باید زیرساخت‌های لازم در بخش جاده‌ها، خیابان‌ها و مهم‌تر از اینها در بخش سوخت با کیفیت و یورو ۴ فراهم شود و پس از آن استانداردهای جدید اجباری شود در غیر این صورت به خودروهای تولیدی آسیب جدی وارد می‌شود.

دبیر انجمن خودروسازان ایران ضمن بازدید از خودروی جدید C۳ سایپاسیتروئن گفت C۳: خودروی مناسبی برای بازار ایران است و چنانچه در تعیین قیمت آن مطالعه دقیق از بازار صورت گیرد و به قیمت مناسبی عرضه شود، حتما با استقبال خوب مردم و جوانان روبه‌رو می‌شود.

وی در مورد مشارکت سایپا با سیتروئن تصریح کرد: این نوع مشارکت در تولید خودرو باعث افزایش توان خودروسازان و قطعه‌سازان داخلی می‌شود و سطح استانداردهای تولید خودرو را ارتقا می‌دهد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.