| کد خبر: 153965 |

مدیر اجرای استانداردهای ایران‌خودرو عنوان کرد

◄ همکاری ایران‌خودرو با وزارت صنعت برای انطباق استانداردهای جدید

مدیر اجرای استانداردهای گروه خودروسازی ایران‌خودرو از آمادگی کامل این مجموعه در اجرای طرح وزارت صنعت به منظور، اجرای طرح الزام خودرو سازان داخلی به انطباق نمایندگی‌های مجاز متناسب با تعداد خودروی تحت ضمانت خود، خبر داد.

تین نیوز

مدیر اجرای استانداردهای گروه خودروسازی ایران‌خودرو از آمادگی کامل این مجموعه در اجرای طرح وزارت صنعت به منظور، اجرای طرح الزام خودروسازان داخلی به انطباق نمایندگی‌های مجاز متناسب با تعداد خودروی تحت ضمانت خود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، کیوان وزیری با اشاره به این‌که طرح کاملاً کارشناسی شده و اصولی و صحیح تعریف شده است، اظهار کرد: وزارت صنعت به درستی خودروسازان را ملزم به اجرای طرح انطباق نمایندگی‌های مجاز با تعداد خودروهای تحت ضمانت کرده اما  زمان لازم است تا تمامی نمایندگی‌ها با نظر وزارت صنعت منطبق شوند.

وی تصریح کرد: این طرح نیاز به زیرساخت‌های سخت و نرم‌افزاری دارد که باید دید آمادگی کامل ان نزدتمامی تولیدکنندگان خودرو در کشور وجود دارد یا خیر و چنان‌چه موارد یاد شده وجود داشته باشد، قطعاً راه‌اندازی طرح خیلی سریع خواهد بود.

وزیری با تاکید بر آمادگی 90 تا 95 درصدی گروه ایران خودرو در اجرای طرح الزام خودروسازان داخلی به انطباق نمایندگی‌های مجاز متناسب با تعداد خودروی تحت ضمانت خود یادآورشد: نیاز به بازنگری مراکز شهرستان‌ احساس می‌شود که با کمی صرف زمان این دسته از نمایندگی‌ها نیز به سرعت وارد مدار خواهند شد.

وی با بیان این‌که «از طرح وزارت صنعت استقبال می‌کنیم»، گفت: خدمات پس از فروش و فروش با این طرح به یکدیگر نزدیک‌تر از گذشته خواهند شد، تئوری خوبی است اما باید هرچه زودتر به مرحله اجرا گذاشته شود.

به گزارش تین‌نیوز، مدیرکل صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت، اعلام کرده بود که خودروسازان از این پس ملزم هستند تا نسبت به انطباق نمایندگی‌های مجاز متناسب با تعداد خودروی تحت ضمانت خود، اقدام کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.