| کد خبر: 152477 |

توافق با پژو و رنو برای داخلی‌سازی محصولاتشان در ایران

دبیر انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی از بازدید هیاتی از قطعه‌سازان داخلی از خطوط تولید پژو و رنو در فرانسه و توافق با این شرکتها برای داخلی‌سازی محصولاتشان در ایران خبر داد.

تین نیوز

دبیر انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی از بازدید هیاتی از قطعه‌سازان داخلی از خطوط تولید پژو و رنو در فرانسه و توافق با این شرکتها برای داخلی‌سازی محصولاتشان در ایران خبر داد.

آرش محبی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: هیاتی از قطعه‌سازان ایرانی اخیرا به فرانسه سفر کرده و در راستای گسترش همکاری‌ها با خودروسازان و قطعه‌سازان فرانسوی مذاکره کردند.  

وی با بیان اینکه در این سفر از خطوط تولید پژو و رنو به عنوان دو خودروساز مطرح و اصلی فرانسه بازدید شد، خاطرنشان کرد:‌ در این بازدید مذاکراتی نیز با مدیران ارشد این شرکتها صورت گرفته و توافقاتی در راستای داخلی‌سازی محصولات این شرکتها در ایران حاصل شد.

دبیر انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی کشور ادامه داد: همچنین از مرکز تحقیقات خودرو و مرکز تست صنایع خودروسازی فرانسه و چند شرکت قطعه‌سازی برتر این کشور نیز بازدید و با مسوولان این شرکتها مذاکره شد.

وی افزود: در این مذاکرات مقرر شد اقدامات لازم در راستای سرمایه‌گذاری مشترک و انتقال تکنولوژی به ایران از سوی خودروسازان و قطعه‌سازان فرانسوی صورت گیرد.

محبی‌نژاد با بیان اینکه خودروسازان و قطعه‌سازان فرانسوی توجه ویژه‌ای به صنعت خودرو و قطعه ایران دارند، تصریح کرد: خوشبختانه خودروسازان و قطعه‌سازان فرانسوی استفاده مناسبی از شرایط پسابرجام داشته و حضور پررنگی در صنعت خودروی ایران داشته‌اند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.