| کد خبر: 151270 |

◄ ورود «فراری» به بازار شاسی‌بلندها

کمپانی «فراری» طراحی مدل SUV خود را تأیید و تأکید کرد که این خودرو پس از ارائه به بازار برترین در کلاس خود خواهد بود.

تین نیوز

کمپانی «فراری» طراحی مدل SUV خود را تأیید و تأکید کرد که این خودرو پس از ارائه به بازار برترین در کلاس خود خواهد بود.

سرجیو مارچیونه در مورد این خودرو گفت: این فراری فراتر از یک SUV است و می توان آن را یک FUV   یا Ferrari utility vehicle دانست.

او افزود: تصمیم نهایی برای طراحی این خودرو دو سال و نیم قبل اتخاذ شده است. این خودرو شاسی‌بلند به تعداد محدود تولید خواهد شد تا حالت انحصاری آن حفظ شود.ما می‌خواهیم شاسی‌بلند ما یک خودرو منحصر به فرد و بی‌نظیر باشد.

بلومبرگ قبل از این خبر داده بود که فراری برای تولید شاسی‌بلند خود کاملاً جدی است. 

یکی از مدیران فراری می‌گوید: هر محصول جدید فراری که وارد بازار می‌شود محبوبیت زیادی کسب می‌کند و این مدل هم از این قائده مستثنی نخواهد بود. ما خوش‌شانس هستیم که تیم طراحی قدرتمندی داریم که بهترین‌های جهان در آن حضور دارند و هر فراری که طراحی می‌شود رهبر کلاس خود است. ما به همه محصولات‌مان افتخار می‌کنیم و می‌دانیم بهترین در کلاس خودشان هستند و این SUV هم همین‌طور است.

این مدیر فراری اعتقاد دارد که چالش بزرگ فراری تطبیق انحصاری بودن خودرو و رضایت مشتریان است که تا به حال فراری در این مورد موفق بوده و حتماً در مورد شاسی‌بلند جدیدش هم موفق خواهد بود. مشتریان ما در لیست انتظار طولانی قرار دارند و گاهی تا سه سال منتظر دریافت خودرو محبوب‌شان می‌مانند ولی آنها می‌دانند که خودرویی بی نظیر تحویل خواهند گرفت.

شاسی‌بلند فراری باید در بازار با رقبایی مانند بنتلی بنتایگا، لامبورگینی اوروس و شاسی‌بلند آستون مارتین که طبق مدل مفهومی DBX تولید خواهد شد رقابت کند.

جزئیات مربوط به FUV در سه ماهه اول 2018 منتشر خواهد شد و احتمالاً خریداران برای تحویل این خودرو خاص باید تا سال 2022 صبر کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.