تداوم همکاری سایپادیزل با ولوو سوئد
مدیرعامل شرکت سایپادیزل گفت: ارتباط با شرکای خارجی بویژه شرکت ولوو سوئد در بالاترین سطح همکاری در یک دهه اخیر قرار دارد که با تولید و عرضه محصولات جدید و باکیفیت ولوو به بازار ایران، ابعاد آن گسترش می یابد.
مدیرعامل شرکت سایپادیزل گفت: ارتباط با شرکای خارجی بویژه شرکت ولوو سوئد در بالاترین سطح همکاری در یک دهه اخیر قرار دارد که با تولید و عرضه محصولات جدید و باکیفیت ولوو به بازار ایران، ابعاد آن گسترش می یابد.
به گزارش شرکت سایپا دیزل، محمد صادقی در دیدار با نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش سراسر کشور افزود: هنوز مسیر زیادی برای برقراری یک ارتباط مفید و اثربخش با شرکای خارجی در پیش است.
صادقی ادامه داد: در این زمینه، سرفصل مذاکرات با شرکت های همکار خارجی بویژه ولوو سوئد شامل تامین مالی، توسعه محصول، افزایش عمق ساخت داخل، سفارش گذاری و خرید بموقع قطعات کاملا منفصل (سی.کا.دی-CKD) و ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش تعیین شد که به ارائه محصولات تولیدی با شرایط فروش متنوع و قیمت مناسب به خریداران منجر می شود.
وی اضافه کرد: توسعه محصول و نیز افزایش سهم ساخت داخل محصولات نیز از موضوعات مهم مذاکرات سایپادیزل با شرکای خارجی خود اعم از ولوو، رنو، دانگ فنگ و فوتون است که در این زمینه، محصول ولوو اف.ام کشنده از اواخر پاییز تولید و به بازار عرضه می شود.
«در مذاکراتی که با شریک فرانسوی خود- شرکت رنو تراکس- داشتیم، محصول جدید رنو (دی- واید D- Wide) را نیز در ابتدا به صورت پیش ساخته (سی.بی.یو CBU) و سپس به صورت سرهم کردن قطعات کاملا منفصل (سی.کا.دی-CKD) در اختیار متقاضیان قرار می دهیم.
مدیرعامل شرکت سایپادیزل درباره نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای کشور گفت: با توجه به ایجاد تعهد بیش از سه هزار دستگاه از محصولات ولوو در طرح نوسازی ناوگان فرسوده کشور توسط سایپادیزل، مذاکرات گسترده و بسیار خوبی با بانک ها برای تامین مالی این طرح صورت گرفت و قرارداد همکاری با آنها در یک تا ۲ ماه آینده اجرا می شود.
صادقی افزود: برای تسریع در اجرای این طرح ملی و انجام بموقع تعهدات، واحدی مستقل در سازمان ایجاد شد تا با فراغ بال و استفاده از حداکثر ظرفیت های موجود، به ارائه خدمت به مشتریان طرح نوسازی پرداخته و تحویل محصولات با شتاب بیشتری صورت پذیرد.
نایب رییس هیات مدیره سایپادیزل نقشه راهبردی سایپادیزل را تمرکز زدایی فروش دفتر مرکزی و افزایش فروش توسط شبکه نمایندگان و خدمات پس از فروش اعلام کرد و گفت: از شرکای خارجی خود خواستیم در زمینه هایی چون تامین اعتباری و بموقع قطعه، به روز آوری تعمیرگاه ها و تجهیزات، آموزش کارکنان و سایر فرآیندهای مربوط به شرکت خدمات فنی رنا، با دیدگاهی نو و متفاوت نسبت به گذشته ایفای نقش کنند.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.