| کد خبر: 148535 |

تداوم همکاری سایپادیزل با ولوو سوئد

مدیرعامل شرکت سایپادیزل گفت: ارتباط با شرکای خارجی بویژه شرکت ولوو سوئد در بالاترین سطح همکاری در یک دهه اخیر قرار دارد که با تولید و عرضه محصولات جدید و باکیفیت ولوو به بازار ایران، ابعاد آن گسترش می یابد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت سایپادیزل گفت: ارتباط با شرکای خارجی بویژه شرکت ولوو سوئد در بالاترین سطح همکاری در یک دهه اخیر قرار دارد که با تولید و عرضه محصولات جدید و باکیفیت ولوو به بازار ایران، ابعاد آن گسترش می یابد.

به گزارش شرکت سایپا دیزل، محمد صادقی در دیدار با نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش سراسر کشور افزود: هنوز مسیر زیادی برای برقراری یک ارتباط مفید و اثربخش با شرکای خارجی در پیش است.

صادقی ادامه داد: در این زمینه، سرفصل مذاکرات با شرکت های همکار خارجی بویژه ولوو سوئد شامل تامین مالی، توسعه محصول، افزایش عمق ساخت داخل، سفارش گذاری و خرید بموقع قطعات کاملا منفصل (سی.کا.دی-CKD) و ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش تعیین شد که به ارائه محصولات تولیدی با شرایط فروش متنوع و قیمت مناسب به خریداران منجر می شود.

وی اضافه کرد: توسعه محصول و نیز افزایش سهم ساخت داخل محصولات نیز از موضوعات مهم مذاکرات سایپادیزل با شرکای خارجی خود اعم از ولوو، رنو، دانگ فنگ و فوتون است که در این زمینه، محصول ولوو اف.ام کشنده از اواخر پاییز تولید و به بازار عرضه می شود.

«در مذاکراتی که با شریک فرانسوی خود- شرکت رنو تراکس- داشتیم، محصول جدید رنو (دی- واید D- Wide) را نیز در ابتدا به صورت پیش ساخته (سی.بی.یو CBU)‌ و سپس به صورت سرهم کردن قطعات کاملا منفصل (سی.کا.دی-CKD) در اختیار متقاضیان قرار می دهیم.

مدیرعامل شرکت سایپادیزل درباره نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای کشور گفت: با توجه به ایجاد تعهد بیش از سه هزار دستگاه از محصولات ولوو در طرح نوسازی ناوگان فرسوده کشور توسط سایپادیزل، مذاکرات گسترده و بسیار خوبی با بانک ها برای تامین مالی این طرح صورت گرفت و قرارداد همکاری با آنها در یک تا ۲ ماه آینده اجرا می شود.

صادقی افزود: برای تسریع در اجرای این طرح ملی و انجام بموقع تعهدات، واحدی مستقل در سازمان ایجاد شد تا با فراغ بال و استفاده از حداکثر ظرفیت های موجود، به ارائه خدمت به مشتریان طرح نوسازی پرداخته و تحویل محصولات با شتاب بیشتری صورت پذیرد.

نایب رییس هیات مدیره سایپادیزل نقشه راهبردی سایپادیزل را تمرکز زدایی فروش دفتر مرکزی و افزایش فروش توسط شبکه نمایندگان و خدمات پس از فروش اعلام کرد و گفت: از شرکای خارجی خود خواستیم در زمینه هایی چون تامین اعتباری و بموقع قطعه، به روز آوری تعمیرگاه ها و تجهیزات، آموزش کارکنان و سایر فرآیندهای مربوط به شرکت خدمات فنی رنا، با دیدگاهی نو و متفاوت نسبت به گذشته ایفای نقش کنند.

 

منبع: سایپا دیزل
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.