| کد خبر: 148190 |

ب‌ام‌و X2 در لباس متفاوت (+عکس)

X2 محصول آینده‌ی شرکت ب‌ام‌و خواهد بود که هنوز رونمایی و معرفی رسمی نداشته و به روی خط تولید این شرکت هم نرفته است.

تین نیوز
X2 محصول آینده‌ی شرکت ب‌ام‌و خواهد بود که هنوز رونمایی و معرفی رسمی نداشته و به روی خط تولید این شرکت هم نرفته است.
 
به گزارش عصر ایران، اما اگر یادتان باشد، پیش از این در مورد دو اتاق X7 و X2 برایتان نوشتیم؛ این که طبق جدیدترین اطلاعات به دست آمده، ب‌ام‌و قصد دارد دو اتاق X2 و X7 را به سبد محصولات خود اضافه کند. در نمایشگاه خودرو فرانکفورت امسال شاهد حضور کانسپت X7 هم بودیم.
 
اگر یادتان باشد، همین چند وقت پیش بود که تصویری از یک فراری در لباس جنگی دیده بودیم. حالا این بار تصویری از ب‌ام‌و X2 منتشر شده که ظاهرش با تمام مدل‌هایی که از این اتاق دیده‌اید، متفاوت است. اگر ماشین‌باز باشید، احتمالا اولین سوالی که به ذهنتان خطور می‌کند در مورد نام اتاق X2 است.

 

ب‌ام‌و X2 در لباس متفاوت (+عکس)

 

X2 محصول آینده‌ی شرکت ب‌ام‌و خواهد بود که هنوز رونمایی و معرفی رسمی نداشته و به روی خط تولید این شرکت هم نرفته است. اما اگر یادتان باشد، پیش از این در مورد دو اتاق X7 و X2 برایتان نوشتیم؛ این که طبق جدیدترین اطلاعات به دست آمده، ب‌ام‌و قصد دارد دو اتاق X2 و X7 را به سبد محصولات خود اضافه کند. در نمایشگاه خودرو فرانکفورت امسال شاهد حضور کانسپت X7 هم بودیم.

 

ب‌ام‌و X2 در لباس متفاوت (+عکس)

 

شاید منصفانه نبود که ب‌ام‌و فقط به رونمایی کانسپت X7 اکتفا کند، در حالی که برادر کوچک‌ترش را فراموش کرده باشد. به همین دلیل، ب‌ام‌و  به تازگی تصاویری از مدل X2 منتشر شده که آن را در لباسی متفاوت و شبیه به خودروهای نظامی و ارتشی نشان می‌دهد. دیدن این خودرو در این لباس حس بیشتری از یک اتومبیل قدرتمند و تهاجمی به بیننده منتقل می‌کند.

 

ب‌ام‌و X2 در لباس متفاوت (+عکس)

 

ب‌ام‌و X2 از نظر فنی شباهت‌های زیادی به برادر کوچک‌ترش، X1 دارد. در گزارش‌ها آمده که برای بازار آمریکا، احتمالا شاهد عرضه‌ی مدل ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوشارژ با حداکثر توان ۲۲۸ اسب‌بخار هستیم. هم‌چنین برای بازار اروپا، مدل‌ ۱٫۵ لیتری توربویزلی عرضه ی‌شود. گفته می‌شود که فروش ب‌ام‌و X2 از سال ۲۰۱۸ شروع می‌شود.

 

ب‌ام‌و X2 در لباس متفاوت (+عکس)

 

منبع: سايت خبری عصر ایران

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.