| کد خبر: 147585 |

باید از برند پژو در ایران حفاظت کنیم

وزیرصنعت با اعلام حمایت صد در صدی از برندهایی مثل پژو گفت: سنگفرش خیابان‌های ایران الماس است مشروط به اینکه با هم سرمایه گذاری مشترک داشته باشیم.

تین نیوز

وزیرصنعت با اعلام حمایت صد در صدی از برندهایی مثل پژو گفت: سنگفرش خیابان‌های ایران الماس است مشروط به اینکه با هم سرمایه گذاری مشترک داشته باشیم.

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری دانشجو، محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در دیدار با دبیر دولت فرانسه در امور اتحادیه اروپا و هیات همراه گفته است: باید از برند پژو در ایران حفاظت کنیم چرا که این برند با ایرانیان عجین شده و نباید دچارافول شود.

وی با اشاره به همکاری ها‌ی خودرویی دو کشور ایران و فرانسه افزود: ارتقای نام پژو و برند رنو تن‌ها در سایه سرمایه گذاری مشترک و همکاریهای تکنولوئژیک و تنظیم قرارداد مناسب برای نو کردن پلت فرم امکان پذیر است.

شریعمتداری تصریح کرد: حوزه R&D در خودروسازی دو کشورباید بیش از قبل جدی گرفته شود و عبوراز دیوارموانع تعرفه‌ای و غیر تعرفه‌ای در سایه سرمایه گذاری مشترک بسیار سهل و آسان است وبازار ایران در اختیار شرکت‌هایی است که در سرمایه گذاری با ما همراه هستند.

وی با اعلام حمایت صد در صدی از برندهایی مثل پژو گفت: سنگفرش خیابان‌های ایران الماس است مشروط به اینکه با هم سرمایه گذاری مشترک داشته باشیم.

وی همکاری رنو سیتروئن برای راه اندازی مدلهای جدید خودرو در ایران و صادرات مشترک را نمونه‌های خوب همکار دو کشور برشمرد و افزود: خرید هواپیما از شرکت ها‌ی فرانسوی و مشارکت شرکت فرانسوی در توسعه فرودگاههای مشهد و اصفهان از نمونه‌های روابط است.

شریتعمداری تصریح کرد: با توجه به همکاریهایی که کشور ما یکسال گذشته با FATF داشته و پاسخ‌های آن‌ها در ارائه اطلاعات مورد نیاز، انتظارخروج کامل ایران از لیست کشورهایی که دچارمحدودیت هستند را داریم که امیدواریم فرانسه حمایت کند.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.