| کد خبر: 147228 |

بازار خودرو در روزهای پایانی تابستان به ثبات قیمت رسید

بازار خودرو در حالی هفته پایانی تابستان را سپری می کند که از ابتدای این فصل با افت تقاضا مواجه بوده و همچنان نیز این شرایط بر بازار حاکم است به طوری که در آستانه اتمام تعطیلات تابستانی همچنان جریان تقاضا برای فعالان بازار خودرو دلچسب نیست.

تین نیوز

بازار خودرو در حالی هفته پایانی تابستان را سپری می کند که از ابتدای این فصل با افت تقاضا مواجه بوده و همچنان نیز این شرایط بر بازار حاکم است به طوری که در آستانه اتمام تعطیلات تابستانی همچنان جریان تقاضا برای فعالان بازار خودرو دلچسب نیست.

به گزارش خبر خودرو، با آغاز هفته و طی دو روز گذشته، بازار خودرو برخلاف نوسانات قیمتی در هفته های اخیر ، تغییرات قیمتی چندانی را شاهد نبوده است چنانچه به گفته رئیس اتحادیه نمایشگاه داران، بازار قیمت خودروهای داخلی و وارداتی در این هفته با توجه به ادامه جریان افت تقاضا ، تا حدودی با ثبات قیمتی همراه شده است.

سعید موتمنی ،رئیس اتحادیه نمایشگاه داران در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو با اشاره به عدم تغییرات قیمتی در بازار خودروهای داخلی نسبت به هفته گذشته گفت : طی هفته جاری قیمت پژو 405 دوگانه سوز بدون تغییر نسبت به هفته گذشته همچنان 33 میلیون ، پژو 206 تیپ 2 تنها با 100 هزار تومان افزایش به 34 میلیون و پژو 207 اتومات 51 میلیون و 300 در بازار معامله می شود.

وی همچنین قیمت پژو 206 مدل V8 را 39 میلیون و 500 اعلام کرد و گفت : در یکی دو روز گذشته قیمت پژو 405 GLX در بازار حدود 29 میلیون و 950 هزار تومان ، تندر E2 نیز 39 میلیون و 800 ، تندر پلاس  اتومات 50 میلیون و 500 بوده که عملا تغییر جندانی نسبت به هفته گذشته نداشته است.

وی قیمت خودروهای جدید پژو 301 و 508 را در بازار به ترتیب 98 میلیون و 500 و 185 میلیون تومان عنوان کرد و افزود : البته اعلام عدم فروش پژو 310 به جهت نامشخص بودن نرخ مالیات و نقل و انتقال در دفتر ثبت اسناد باز می گردد که این مساله هم به زودی رفع خواهد شد.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران در ادامه با توجه به عدم تغییر قیمت در بازار خودروهای وارداتی گفت : هم اکنون قیمت سورنتو 295 میلیون ، النترا 164 میلیون ، سراتو 154 میلیون است که نسبت به هفته گذشته تغییر چندانی را نداشته است .

موتمنی با اشاره به ثبات قیمت در بازار وارداتی ها در هفته جاری ، گفت : همچنین در دو روز اخیر قیمت توسان فول 210 میلیون ،سوناتا 182 میلیون و اپتیما نیز 204 میلیون بوده است.

وی افزود : مطمئنا با باز شدن سایت ثبت سفارش در هفته های آتی ،قیمت ها در بازار وارداتی ها ریزش خواهد کرد.

وی همچنین در خصوص کلاهبرداری ها و مشکلات ناشی از پیش فروش خودروهای خارجی اظهار داشت : خوشبختانه با اطلاع رسانی های خوبی که توسط رسانه ها صورت گرفته و آگاهی متقاضیان ،روند کلاهبرداری ها در پیش فروش خودروها کاهش یافته است.

وی تاکید کرد : البته عمده کسانی که در این مدت اقدام به پیش فروش و کلاهبرداری نمودند نه نمایندگی رسمی و نه واردکننده بودند و با شگرد قیمت ، نسبت به جذب متقاضی و کلاهبرداری در غالب تفاهم نامه اقدام می کردند.

 

 

 

منبع: سایت خبری خبر خودرو

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.