| کد خبر: 146441 |

نفوذ خودروساز چینی در اروپا

چری، یکی از موفق‌ترین برندهای خودروسازی داخلی چین، نخستین مدل جهانی خود را در نمایشگاه فرانکفورت ارائه خواهد کرد. مجیمز هوپ، مدیر طراحی چری، درخصوص مشکلات نفوذ به بازار اروپا و آمریکا گفت: «نفوذ به بازار اروپا واقعا مشکل است زیرا مردم در اروپا به‌صورت سنتی برندهای اروپایی را ترجیح می‌دهند.

تین نیوز

چری، یکی از موفق‌ترین برندهای خودروسازی داخلی چین، نخستین مدل جهانی خود را در نمایشگاه فرانکفورت ارائه خواهد کرد. مجیمز هوپ، مدیر طراحی چری، درخصوص مشکلات نفوذ به بازار اروپا و آمریکا گفت: «نفوذ به بازار اروپا واقعا مشکل است زیرا مردم در اروپا به‌صورت سنتی برندهای اروپایی را ترجیح می‌دهند.

به گزارش دنیای اقتصاد، آنها به میراث خودروسازی خودشان می‌بالند و این علاقه، موفقیت ما را مشکل می‌کند.» اما چری قصد دارد یک خودروی شاسی‌بلند کوچک را در نمایشگاه فرانکفورت عرضه کند که به‌صورت اختصاصی برای بازارهای اروپا و آمریکا طراحی شده است. هوپ اظهار کرد: «خودروهای شاسی‌بلند به مد صنعت خودرو تبدیل شده‌اند و با وجود رقابت سنگین، مطمئن هستیم که با این محصول توجه همه را به خود جلب خواهیم کرد.»

این شاسی‌بلند کوچک در 6ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن 198 کیلومتر در ساعت است. این خودرو در کنار استفاده از سوخت فسیلی، باتری هم دارد و 80 درصد ظرفیت این باتری در مدت 30 دقیقه شارژ می‌شود.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.