| کد خبر: 145495 |

مجوز سامسونگ برای آزمایش خودران‌ها در کالیفرنیا

4 ماه پس از کسب مجوز مشابه توسط اپل، بزرگ‌ترین سازنده گوشی‌های هوشمند دنیا یعنی سامسونگ نیز توانسته مجوز آزمایش خودروهای خودران را در جاده‌های کالیفرنیا کسب کند.

تین نیوز

4 ماه پس از کسب مجوز مشابه توسط اپل، بزرگ‌ترین سازنده گوشی‌های هوشمند دنیا یعنی سامسونگ نیز توانسته مجوز آزمایش خودروهای خودران را در جاده‌های کالیفرنیا کسب کند.

سامسونگ نگفته که در جاده‌های آمریکا به دنبال تست چیست اما بنا به گزارش Business Insider، آن‌ها درخواست صدور مجوز برای دنبال کردن آینده حمل‌ونقل هوشمندتر و ایمن‌تر را داشته‌اند.

البته اگرچه سامسونگ یک کمپانی بزرگ با محصولات متنوع از جمله گوشی هوشمند، تلویزیون، ماشین لباسشویی، ماشین‌آلات سنگین و… می‌باشد اما این کمپانی کره‌ای گفته که برنامه‌ای برای ورود به تجارت خودروسازی ندارد.

سامسونگ با ورود به حوزه خودروهای خودران در آمریکا به‌صورت خودکار به جنگ رقبا و شرکای خود می‌رود. جدای از اپل، سامسونگ در این زمینه به Waymo نیز طعنه خواهد زد. این کمپانی سیستم‌عامل اندروید گوشی‌های سامسونگ را تأمین می‌کند.

سامسونگ اوایل سال جاری تأییدیه مشابهی را برای تست خودروهای خودران در کره جنوبی به دست آورد. رسانه‌های محلی در آن زمان گفتند که پروتوتایپ های خودران سامسونگ از برند هیوندای خواهند برد که به انواع مختلف دوربین‌ها و حسگرهای طراحی شده توسط سامسونگ مجهز خواهند شد.

 

منبع: سايت خبری پدال نیوز

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.