| کد خبر: 145437 |

در گفت‌وگو با این شبکه خبری، عنوان شد

◄ بی‌اطلاعی وزارت صنعت از برخورد با اسنپ و تپسی

در حالی که برخی خبرها از شکایت وزارت صنعت، معدن و تجارت از دو شرکت اسنپ و تپسی حکایت داشت، مسئولان این وزارت‌خانه از این اتفاق ابراز بی‌اطلاعی می‌کنند.

تین نیوز

در حالی که برخی خبرها از شکایت وزارت صنعت، معدن و تجارت از دو شرکت اسنپ و تپسی حکایت داشت، یک منبع آگاه در این وزارت‌خانه از این اتفاق ابراز بی‌اطلاعی کرد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز،  یک منبع آگاه در وزارت صنعت، معدن و تجارت، با اشاره به مطلب فوق اظهار کرد: بعید به نظر می‌رسد شکایتی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به شورای رقابت به منظور برخورد با دو شرکت اسنپ و تپسی  ارائه شده باشد، حتی بخش بازرگانی این وزارت‌خانه از این خبر اظهار بی‌اطلاعی کرده است.

وی که در گفت‌وگو با این شبکه خبری سخن می‌گفت، تصریح کرد: چنین پیشنهادی در این وزارتخانه مطرح نشده و قطعا، موضوع شکایت که در رسانه‌ها به آن اشاره شده پیگیری شده و صحت و سقم آن به اطلاع عموم خواهد رسید.

برخی کانال‌های خبری در شبکه‌های اجتماعی از بررسی وضعیت فعالیت و قیمت‌گذاری خدمات تاکسی اینترنتی آنلاین (اسنپ و تپسی) در شورای رقابت خبر داده بودند. این کانال‌ها از اعلام شکایت سازمان تاکسیرانی نسبت به قیمت‌شکنی تاکسی‌های اینترنتی خبر داده بودند. اما صالحی مدیر روابط‌عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران نیز با ابراز بی‌اطلاعی از موضوع شکایت به شورای رقابت، گفت: سال گذشته نامه اعتراضی به مراکز ذی‌صلاح ارائه شد که با کم‌توجهی مسئولان به آن، این درخواست کاملا مسکوت باقی ماند.

به گزارش تین‌نیوز، این خبر از سوی شرکت اسنپ نیز تکذیب شده و درباره آن گفته شد: وقتی مرجعی که خبر شکایت به آن نسبت داده شده، خبر ارائه درخواست به شورای رقابت را تکذیب می‌کند، محل اعرابی برای انتشار این خبر کذب در رسانه‌ها وجود ندارد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.