| کد خبر: 144420 |

نخستین محصول 2017 ولوو به نمایشگاه داتیس خودرو رسید

سرانجام پس از توقف چند ساله در ورود خودروهای ولوو به ایران، نخستین محصول 2017 این خودروساز اروپایی از کارخانه هیکو اسپورتیو آلمان توسط نماینده رسمی این شرکت به ایران رسید.

تین نیوز

سرانجام پس از توقف چند ساله در ورود خودروهای ولوو به ایران، نخستین محصول 2017 این خودروساز اروپایی از کارخانه هیکو اسپورتیو آلمان توسط نماینده رسمی این شرکت به ایران رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر ، داتیس خودرو که پیش از این از اخذ نمایندگی انحصاری خودروهای ولوو هیکو اسپورتیو در ایران خبر داده بود، سرانجام نخستین محصول مشترک ولووی سوئد و شریک تجاری اش هیکو اسپورتیو آلمان را وارد ایران کرد.

پیش از این شرکت افرا موتور نسبت به واردات محصولات ولوو به ایران اقدام می‌کرد که پس از مدتی نمایندگی این شرکت توسط کمپانی ولوو لغو و واردات سواری‌های ولوو به ایران متوقف شد. توقف واردات ولوو به ایران تا زمان اخذ نمایندگی انحصاری ولوو هیکو اسپورتیو توسط شرکت داتیس خودرو ادامه داشت تا سرانجام اولین نمونه محصول ولوو xc۹۰ با وجود شایعات بسیار مبنی بر تیون بودن محصولات آلمانی ولوو به نمایشگاه نماینده این شرکت در ایران رسید.

آخرین محصول 2017ولوو که به تازگی وارد ایران شده است، برخلاف برخی شایعات نه تنها نمونه تیونینگ شده ولوو نیست بلکه از نظر ظاهری نیز هیچ تفاوتی با ولووهای موجود در بازار ندارد.

میلاد علینقی مدیرعامل داتیس خودرو و نماینده انحصاری محصولات ولوو هیکو اسپورتیو در ایران نیز از واردات 5 محصول پر طرفدار ولوو از هیکوی آلمان خبر می‌دهد و می‌گوید: هیکو اسپورتیو شریک تجاری ولوو سوئد است و از سال ها قبل در ساخت بخشی از قطعات ولوو با تکنولوژی آلمانی فعالیت دارد. به همین دلیل نمونه‌های تولید شده در این کارخانه در بسیاری از موارد از کیفیت بالایی برخور دارند و از آنها می‌توان به دورگه‌ای پر قدرت از آلمان و سوئد یاد کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • میلاد فولادی 3 0

    سایت کمپانی ولوو سوئد هیچ نماینده ای در ایران تعریف نکرده- باید مراقب کلاه و جیب خود از شر کلاه برداران و جیب بر ها بود!!

  • مشتری مال باخته داتیس 0 0

    داتیس خودرو هنوز خودرو های ثبت نام شده یک سال قبل را تحویل نداده و بهانه می آورد- مردم مراقب باشید و قبل از پرداخت پول- تحقیق کنید تا مثل من - پشیمان نشوید