| کد خبر: 140940 |

احتمال ثبت رکورد تازه؛ بوگاتی ویرون ساخت منصوری به حراجی می رود

تردیدی در این وجود ندارد که بوگاتی ویرون به جهات مختلف یکی از تاثیرگذارترین خودروهای قرن 21 است. این خودرو در زمان تولید قدرتمندترین اتومبیل جهان بود و توانست ارقامی شگفت انگیز را وارد صنعت خودروسازی کند.

تین نیوز

تردیدی در این وجود ندارد که بوگاتی ویرون به جهات مختلف یکی از تاثیرگذارترین خودروهای قرن 21 است. این خودرو در زمان تولید قدرتمندترین اتومبیل جهان بود و توانست ارقامی شگفت انگیز را وارد صنعت خودروسازی کند.

ویرون از سال 2005 تا زمان ظهور شیرون در نمایشگاه ژنو 2016، پادشاه سوپر اسپورت های جهان بود؛ اما با این حال هنوز هم یکی از سریع ترین خودروهای موجود بوده و طرفداران خاص خود را در بین کلکسیونرها دارد.

ویرون آنقدر کامل و بی نقص بود که تیونرهای کمی جرات ایجاد تغییرات در آن را داشتند. اما در این بین منصوری که به خاطر تیونینگ خودروهای لوکس و اسپورت شهرت جهانی دارد، نسخه های مختلف ویرون را زیر تیغ جراحی خود برد و آنها را خاص تر از قبل کرد.

یکی از بهترین پروژه های این تیونر ایرانی الاصل بر روی ویرون Linea Vivere نام داشت که فقط بر روی دو دستگاه اجرا شده است.

حال خبر می رسد که یکی از این دو جواهر موجود به فروش گذاشته شده و مجموعه داران می توانند شانس خود را برای تصاحب آن امتحان کنند. مدل یاد شده، جزو نسخه های اولیه ویرون با پسوند 16.4 بوده و در واقع سومین دستگاهی است که در سال 2007 خطوط تولید بوگاتی را ترک کرده است.

با توجه به این ویژگی این مدل در حالت استاندارد نیز به خوبی می توانست توجه زیادی را به سمت خود جلب کند، اما از آنجایی که تحت عمل زیبایی منصوری قرار گرفته، ارزشی دو چندان پیدا کرده است.

ترکیب رنگ بدنه ویرون Linea Vivere مذکور طوری است که یک پاندا را در ذهن تداعی می کند. منصوری که تخصص بالایی در ساخت اجزای فیبر کربنی دارد، سپرهای جلو و عقب و همچنین کاپوت را با نمونه هایی از این جنس تعویض کرده است.

رکاب های جانبی، چراغ های روشنایی در روز، رینگ های جدید و اضافه شدن چهار خروجی اگزوز بخش دیگری از تغییرات ظاهری هستند.

همانند بدنه، در داخل کابین نیز تغییرات زیادی داده شده و کاملا از مواد جدیدی استفاده شده است. قسمت های چرمی دست دوز، پدال های آلومینیومی و بهره گیری از فیبر کربن در جای جای کابین از ویژگی های بارز فضای داخلی ویرون Linea Vivere هستند.

هنوز درباره قیمت احتمالی این خودروی خاص حرفی به میان نیامده، اما می توان قیمتی چند میلیون دلاری را برای آن پیش بینی کرد، قیمتی که می تواند این خودرو را به گران قیمت ترین بوگاتی ویرون معامله شده در سطح جهان تبدیل کند.

 

 

منبع: روزنامه فرصت امروز

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.