| کد خبر: 138652 |

مخالفت با ثبت معاملات خودرو در دفاتر اسناد

تین نیوز

 بیش از ۷۱ درصد از شرکت‌کنندگان در یک نظرسنجی در پاسخ به این سوال که امور اداری و قانونی نقل‌وانتقال خودرو بهتر است در کجا انجام شود، مراکز شماره‌گذاری ناجا را برای نقل‌وانتقال انتخاب کردند.

به گزارش روزنامه دنیای اقتصاد، کشمکش‌ها در مورد نقل‌وانتقال خودرو این روزها به اوج خود رسیده است، از طرفی مسوولان ناجا و نمایندگان مجلس اعلام می‌کنند نقل‌وانتقال باید در مراکز شماره‌گذاری ناجا صورت گیرد و از طرف دیگر قوه قضائیه سند رسمی را معتبر می‌داند و حق را به سردفترداران می‌دهد.بیش از 71 درصد از شرکت‌کنندگان در یک نظرسنجی در پاسخ به این سؤال که امور اداری و قانونی نقل‌وانتقال خودرو بهتر است در کجا انجام شود، مراکز شماره‌گذاری ناجا را برای نقل‌وانتقال انتخاب کردند.

برنامه پایش شبکه یک در نظرسنجی یکشنبه شب خود از مردم پرسید: به نظر شما امور اداری و قانونی نقل‌وانتقال خودرو بهتر است در کجا انجام شود؟ 1- دفاتر اسناد رسمی 2- مراکز شماره‌گذاری ناجا 3- هر دو مورد (وضع موجود) در پایان این نظرسنجی که جامعه آماری آن بیش از 41 هزار نفر از مردم بود، حدود 72 درصد از شرکت‌کنندگان با انتخاب گزینه دوم، اعلام کردند که امور اداری و قانونی نقل‌وانتقال خودرو باید در مراکز شماره‌گذاری ناجا انجام شود. همچنین 88/ 20 درصد از شرکت‌کنندگان دفاتر اسناد رسمی را انتخاب کردند و 24/ 7 درصد نیز به ماندگار شدن وضع موجود رأی دادند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.