| کد خبر: 138463 |

دیدار هیأت خودروسازی هند با رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با هیأت خودروسازی هند دیدار و در راستای تعاملات صنعتی در زمینه خودروسازی دو کشور گفت‌وگو کرد.

تین نیوز

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با هیأت خودروسازی هند دیدار و در راستای تعاملات صنعتی در زمینه خودروسازی دو کشور گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، صبح امروز (یکشنبه 25 تیرماه) هیئتی از شرکت خودروسازی ماهیندرا هند با  عزیز اکبریان رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

اکبریان در ابتدای این دیدار روند رو به رشد تعاملات ایران و هند را مثبت ارزیابی کرد و گفت: سابقه تاریخی و پیشینه مناسبات خوب دو کشور بستر مناسبی برای رشد و ارتقای همکاری‌های بین دو کشور را در عرصه‌های گوناگون از جمله تعاملات اقتصادی فراهم کرده است.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن با تاکید کرد بر اهمیت توسعه همکاری های اقتصادی دو کشور از جمله در زمینه صنایع خودرو ، خاطرنشان کرد: ایران و هند از ظرفیت صنعتی واقتصادی بالایی برخوردار هستند که می تواند مبنای خوبی برای همکاری های بین دو ملت باشد.

در ادامه این دیدار هیأت خودروسازی هند، ضمن بیان فعالیت های شرکت ماهیندرا تاکید کردند: شرکت خودروسازی ماهیندرا آماده گسترش همکاریها در زمینه خودروسازی با کشورمان است.

در این نشست فریدون احمدی نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن و همچنین ولی ملکی، رئیس کارگروه صنعت حضور داشتند و مطالبی را در خصوص خودروسازی و تعامل بین دو کشور بیان کردند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری خانه ملت

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.