| کد خبر: 137283 |

اتو کلیک؛ خدمتی جدید و سریع برای ایران‌خودروسواران

استفاده از خدمات نوین یکی از راه‌های جذب مشتریان جدید و حفظ قدیمی‌ها است و ایران‌خودرو با معرفی خدمت جدید خود سعی کرده است قدمی محکم در این راستا بردارد.

تین نیوز

استفاده از خدمات نوین یکی از راه‌های جذب مشتریان جدید و حفظ قدیمی‌ها است و ایران‌خودرو با معرفی خدمت جدید خود سعی کرده است قدمی محکم در این راستا بردارد. 

به گزارش روزنامه شرق، به‌تازگی شرکت ایرا‌ن‌خودرو و ایساکو خدمتی جدید را به مشتریان خود عرضه کرده‌اند که نامش «اتو کلیک» است. 

اتو کلیک یا همان موتورسوارانی که بدون نیاز به مراجعه به نمایندگی‌ها، به آدرس مدنظر شما مراجعه کرده و خدماتی مانند تعویض روغن، تعویض فیلتر و تنظیم باد لاستیک‌ها را انجام می‌دهند. 

برای اینکه با نوع کار این بخش از خدمات پس از فروش ایران‌خودرو آشنا شویم، تصمیم گرفتیم تا در یکی از درخواست‌های اتو‌کلیکی حضور مستقیم داشته و اتفاقات این مراجعه و خدمت‌رسانی را از نزدیک مشاهده کنیم. 

از یکی از دوستان که خودروی ایران‌خودرویی داشت، خواستیم تا به جای مراجعه به نمایندگی ایران‌خودرو، از طریق اپلیکیشن، درخواست اتو کلیک کند. 

این اتفاق افتاد و دوست ما که دارنده ال٩٠ ایران‌خودرویی است، با اپلیکیشن ایساکو یک وقت از نوع اتو کلیک گرفت و قرار شد تا موتور خدمت‌رسان ایساکو به محل اعزام شود. 

قرار برای روز سه‌شنبه ساعت ١٢ ظهر بود. 

ساعت ١٢:١٥ موتور اتو کلیک به آدرس اعلام‌شده رسید. یک جوان ٢٦ساله به نام سعید شقاقی از نمایندگی ١١١٦ ایران‌خودرو برای اتو کلیک یا سرویس سریع در محل اعزام شده بود. 

به گفته این جوان موتورسوار که تحصیلات فوق‌دیپلم مکانیک نیز داشت، کل زمان صرف‌شده برای تعویض روغن و سایر وسیله‌ها ٢٥ دقیقه خواهد بود. 

سعید قشقایی با روشن‌کردن خودرو کار خود را آغاز کرد. خودرو باید گرم می‌شد تا روغن جریان پیدا کند. در این مدت همه وسایل مورد نیاز برای ساکشن روغن قدیمی آماده و روغن جدید و فیلترها که همگی به صورت آک‌بند در موتور وجود داشتند، نیز به گوشه پارکینگ گذاشته شد تا بعد از ساکشن کامل روغن، به سرعت تعویض‌های مد‌نظر انجام شود. 

از قشقایی پرسیدیم که آیا با استفاده از ساکشن، تمام روغن‌های قدیمی خارج می‌شوند؟ که در جواب ما گفت: این وسیله‌ای که در اختیار اتو کلیک ایران‌خودرو گذاشته شده است، توانایی خارج‌کردن همه روغن موجود در خودرو را دارد و از این نظر مشکلی وجود ندارد. 

بعد از گذشت ٢٠ دقیقه از شروع کار، نوبت به تست چراغ روغن و باد تایرها رسید که این مهم هم در مدت زمانی کوتاه انجام شد. 

٢٥ دقیقه زمان تعویض روغن و فیلترهای خودرو بود و کار تمام شد. یکی از فواید استفاده از اتو کلیک سرعت کار و دیگری انجام خدمات در محل مشتری است که در وقت و انرژی خودروسوار صرفه‌جویی می‌کند. 

یکی از مزایای دیگر استفاده از اتو کلیک، اطلاع از هزینه خدمات قبل از اعزام امدادگر است و شما از همان لحظه‌ای که سفارش خدمات خود را در اپلیکیشن ثبت می‌کنید، پیش‌فاکتوری مشخص دریافت کرده که نشان می‌دهد در روز دریافت خدمات چه میزان هزینه باید پرداخت شود. اگر سرتان شلوغ است و برای مراجعه به تعمیرگاه مشکل دارید، حتما اتو کلیک را امتحان کرده و از خدمات آن بهره‌مند شوید.

 

منبع: روزنامه شرق

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.