| کد خبر: 135144 |

تست فنی پژو 2008 در جاده‌های ایران

بعد از فرآیند مونتاژ چند دستگاه ۲۰۰۸ ، آن‌ها را با شماره‌گذاری موقت برای انجام تست‌های جاده‌ای و فنی به خیابان‌ها فرستاده است.

تین نیوز
بعد از فرآیند مونتاژ چند دستگاه ۲۰۰۸ ، آن‌ها را با شماره‌گذاری موقت برای انجام تست‌های جاده‌ای و فنی به خیابان‌ها فرستاده است.
 
بعد از ماه‌ها برنامه‌ریزی برای عرضه به موقع پژو ۲۰۰۸ به بازار کشور، ایکاپ به تازگی تولید و مونتاژ رسمی این خودرو را در خط تولید ایران‌ خودرو آغاز کرده و بعد از فرآیند مونتاژ چند دستگاه ۲۰۰۸ ، آن‌ها را با شماره‌گذاری موقت برای انجام تست‌های جاده‌ای و فنی به خیابان‌ها فرستاده است. با توجه به اینکه دیگر پلاک آزمایش فنی قدیمی به خودروها تعلق نمی‌گیرد، شرکت‌های خودروساز و واردکننده برای اخذ مجوز تردد جهت تست خودرو از پلاک‌های گذرموقت تعریف شده استفاده می‌کنند. با توجه به تصاویری که به دست ما رسیده است، نسخه‌های مورد آزمایش از مدل‌های مونتاژی ۲۰۰۸ در ایران هستند که احتمالا طی چند روز آینده بخشنامه پیش‌فروش آن‌ها اعلام می‌شود.
 
 
با توجه به برچسبی که پشت شیشه ۲۰۰۸ موجود در تصویر خورده است، این خودرو از سری نسخه های مونتاژ داخل است که احتمالا جزو نمونه‌های مونتاژ آزمایشی به حساب می‌آید. این یک اقدام مرسوم است زیرا شرکت ایران‌خودرو و سایر خودروسازان و واردکنندگان خودرو، برای ورود محصولات استراتژیک به بازار کشور، حداقل ۲۵ هزار کیلومتر خودرو را در شرایط جوی کشور تست می‌کنند و برخی حتی نمونه تست شده را به کمپانی مادر تحویل می‌دهند، حتی برخی کمپانی‌های چینی خودروهای خود را بیش از ۵۰ هزار کیلومتر در جاده‌های ایران راه برده‌اند.
 
حال امروز شاهد هستیم به تازگی ۲۰۰۸ برای انجام تست‌های واقعی به جاده‌ها آمده و احتمالا فرایند نتیجه‌گیری از چنین تست‌هایی هم در آینده به شرکت مادر اعلام خواهد شد. البته بدیهی است تیم پژو نتیجه قطعی برای تطبیق پیشران EP6 گرفته و می‌داند بازخورد حداکثری را از یک موتور توربو در ایران می‌گیرد.  

 

منبع: سايت خبری پدال نیوز

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.