| کد خبر: 168326 |

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی:

◄ راه و شهرسازی بازوی اصلی اجرایی ماست

معاون هماهنگی امور عمرانی خراسان شمالی گفت: اداره‌کل راه و شهرسازی استان بازوی اصلی اجرایی ماست.

تین نیوز

معاون هماهنگی امور عمرانی خراسان شمالی، گفت: باید با همفکری یکدیگر بتوانیم پروژه‌هایی که بعضاً به دلایل مختلف متوقف مانده است پیگیری کنیم و این پروژه‌ها را احیا کنیم و به سرانجام برسانیم و برای این کار ما پای‌کار هستیم و هر موقع لازم به بازدید میدانی باشد انجام خواهیم داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، رضا رجب‌زاده به بحث راه به‌عنوان محور توسعه اشاره کرد و افزود: همه کارها باید با استدلال قوی صورت بگیرد و با کار کارشناسی قوی و مشاوران خوب و ذیصلاح کارها را جلو ببریم.

مدیرکل راه‌و‌شهرسازی خراسان شمالی نیز در این جلسه به ارائه گزارش مختصری از عملکرد اداره کل پرداخت و افزود: دو هزار و۵۰۰ کیلومتر راه روستایی آسفالت نشده در استان داریم و ۶۵۰ کیلومتر در دست اجرا داریم که در سه سال گذشته سالانه به‌طور متوسط ۲۰۰ میلیارد ریال تخصیص داشتیم و امیدواریم بتوانیم مبلغ تخصیص اعتبار را در استان افزایش دهیم.

مصطفی‌زاده اظهار کرد: تنوع کار درراه و شهرسازی استان بسیار بالاست اعم از راه، مسکن، بازآفرینی شهری، شهرسازی، ایمنی راه، حقوقی و املاک و ... و چیزی که باعث حرکت آرام پروژه‌های عمرانی شده است مبالغ اعتباری ناچیزی است که تخصیص پیدا می‌کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.