| کد خبر: 157279 |

برگزاری اولین جلسه کمیته دولت الکترونیک و هوشمندسازی در راه و شهرسازی خراسان شمالی

اولین جلسه کمیته دولت الکترونیک و هوشمندسازی با حضور کلیه اعضاء در محل دفتر مدیریت توسعه منابع امروز پنجشنبه مورخ ۲۳ آذر ۱۳۹۶ تشکیل شد.

تین نیوز

 

اولین جلسه کمیته دولت الکترونیک و هوشمندسازی با حضور کلیه اعضاء در محل دفتر مدیریت توسعه منابع  امروز پنجشنبه مورخ ۲۳ آذر ۱۳۹۶ تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، حجت قربانی راد ، رئیس کمیته دولت الکترونیک و هوشمندسازی و مدیر توسعه منابع راه و شهرسازی خراسان شمالی ضمن بررسی وضعیت فعلی و تشریح وظایف این کارگروه، ، خواستار ارائه خدمات به بهترین شکل ممکن از طریق شبکه الکترونیک به منظورجلب رضایت شهروندان شد و اظهار کرد: با فعال شدن این کمیته قطعاً وضعیت برنامه‌ریزی و همچنین بازدهی و عملکرد این اداره کل در بخش‌های مختلف از طریق هوشمندسازی خدمات ارتقا می‌یابد.

در این نشست که با حضور  حجت قربانی راد مدیر توسعه منابع و رئیس کمیته، جواد عمادیانفر ، سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان ، مهدی ذبیحی رئیس اداره توسعه منابع و عضو کمیته، حامد فیروزه ، سرپرست اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات و دبیر کمیته، سید داود دانشمند سرپرست اداره روابط عمومی ، حمید پیرآور کارشناس اداره امور مالی و ذیحسابی و عضو کمیته، مجتبی قدیمی کارشناس دفتر مدیریت عملکرد ، امیر بابایی مسئول خدمات و تدارکات برگزار شد، پیشنهاداتی تحت عنوان مصوبات پیشنهادی از سوی دبیر کمیته مطرح شد که در نهایت با موافقت کلیه اعضاء به تصویب رسید.

سرپرست اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات و دبیر کمیته نیز در این جلسه گفت: دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ICT   پتانسیل‌های بالایی در اجرای خدمات و اجرایی شدن هوشمند سازی و توسعه خدمات الکترونیک و ارائه مطلوب خدمات دستگاه‌ها به مردم  می توانند ایفا کنند .

 

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.