| کد خبر: 145347 |

انتصاب سرپرست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان در راه و شهرسازی خراسان شمالی

سرپرست اداره روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت : با صدورحکمی از سوی مدیرکل راه و شهرسازی استان ، سرپرست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان و توسعه فناوریهای نوین منصوب شد .

تین نیوز

سرپرست اداره روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت : با صدورحکمی  از سوی مدیرکل راه و شهرسازی استان  ، سرپرست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان و توسعه فناوریهای نوین منصوب شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از اداره روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی سید داود دانشمند بیان کرد : سرکار خانم مهندس اعظم کیانمهر به عنوان سرپرست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان و توسعه فناوریهای نوین راه و شهرسازی خراسان شمالی  منصوب شد .

در این حکم چنین آمده است : با عنایت به مراتب تعهد ، شایستگی و تجربیات ارزنده جنابعالی ، به موجب این حکم به عنوان سرپرست اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات این اداره کل منصوب می شوید . امید است با توکل به درگاه خداوند متعال و برنامه ریزی صحیح و همکاری و مساعدت مدیران محترم اداره کل و با بکارگیری از تمام توان و ظرفیت های همکاران در راستای انجام وظایف محوله ، تصمیم سازی و تحقق اهداف عالیه وزارت راه و شهرسازی و این اداره کل به منظور خدمت به مردم شریف این منطقه از میهن عزیزمان موفق و موید باشید .

خاطر نشان می‌گردد پیش از این جناب آقای مهندس شعیب آقاجانی عهده‌دار مسئولیت اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان و توسعه فناوریهای نوین این اداره کل بوده است که از زحمات ایشان تقدیر و تشکر شد .

 

 

 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.