| کد خبر: 142726 |

مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی عنوان کرد

اقدام نیمه کاره شرکت های خدمات رسان در ساخت جاده ارکان در بجنورد

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه شهرسازی خراسان شمالی گفت: شرکت‌های خدمات رسان آب، برق و گاز فعالیت های خود را برای جابجایی تاسیسات در جاده ارکان به منظور ساخت این محور به صورت ناقص انجام داده ‌اند.

تین نیوز

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه شهرسازی خراسان شمالی گفت: شرکت‌های خدمات رسان آب، برق و گاز فعالیت های خود را برای جابجایی تاسیسات در جاده ارکان به منظور ساخت این محور به صورت ناقص انجام داده ‌اند.

داود یارمحمدی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه طول این مسیر چهار کیلومتر است، افزود: جاده ارکان یکی از راه های روستایی شهرستان بجنورد بوده که در سال های اخیر به دلیل مستقر شدن چند دانشگاه، نمایشگاه بین المللی و بیمارستان امام حسن(ع) در این مسیر، ساخت و تعریض آن در دستور کار قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه برای ساخت این پروژه باید دستگاه های خدمات رسان زیرساخت های خود را جابجا کنند، ادامه داد: تاکنون قسمتی از این زیرساخت ها جابجا شده اما باید برای جابجایی باقی مانده تاسیسات توجه ویژه شود.

یارمحمدی با بیان اینکه تکمیل این پروژه نیازمند تخصیص اعتبار است، اظهار کرد: تاکنون 1.5 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت این پروژه اختصاص یافته اما هنوز نیازمند شش میلیارد اعتبار دیگر است.

وی بیان کرد: هنوز باقی مانده اعتبار مورد نیاز به این اداره کل برای تکمیل این پروژه اختصاص نیافته است.

به گفته این مقام مسئول در حال حاضر ساخت این پروژه 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که کارگاه راه سازی در این مسیر فعال است و رانندگان باید با یک سرعت مطمئنه تردد کنند اما متاسفانه به این موضوع از سوی این افراد توجه نمی شود و این امر زمینه ساز بروز حوادث رانندگی در این منطقه است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.