| کد خبر: 167837 |

◄ عملیات بهسازی راه بهشت رضوان در مشهد آغاز شد

عملیات بهسازی راه بهشت رضوان بااعتبار ۳۹ میلیارد ریال آغازشده است.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد گفت: یکی از اصلی‌ترین معضلات پیش رو راه دسترسی به این آرامستان بود و به دغدغه‌ای جدی برای شهروندان تبدیل‌شده بود که خوشبختانه عملیات بهسازی آن آغازشده و پیش‌بینی می‌شود تا سال آینده به بهره‌برداری کامل برسد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان فردوس‌ها، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین مهدوی دامغانی افزود: هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های مختلف انجام‌شده و نقشه‌برداری مسیر نیز به پایان رسیده است، کار نصب علائم هشداردهنده نیز درحال انجام است و از دو روز دیگر عملیات خاک‌برداری آغاز می‌شود.

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد هزینه این پروژه را ۳۹ میلیارد ریال اعلام و ادامه داد: با اجرای این پروژه به طول ۶ و نیم کیلومتر، عرض مسیر دسترسی به دومین آرامستان بزرگ مشهد از ۵/۵ متر به ۱۲ متر افزایش پیداکرده و با اصلاح هندسی راه و نصب علائم هشداردهنده و ترافیکی، ساکنان روستاهای اطراف آرامستان نیز از امنیت تردد بهتری برخوردار می‌شوند.

حجت‌الاسلام مهدوی دامغانی خاطرنشان کرد: علی رغم اینکه بهسازی راه‌ها معمولا برعهده دستگاه‌های مربوطه است اما کلیه هزینه‌های آن توسط سازمان فردوس‌های تامین می‌شود و این پروژه هدیه‌ای ناقابل به مردم مشهد است.

وی همچنین درباره مراجعه کم‌نظیر شهروندان در ایام تعطیلات هفته گذشته به‌خصوص شب‌های قدر به بهشت رضا گفت: امسال نیز همانند گذشته عده زیادی از شهروندان مشهدی شب‌های قدر را در جوار گلزار مطهر شهدای آرامستان بهشت رضا گذراندند و سازمان فردوس‌ها نیز برنامه‌های ویژه‌ای را با حضور سخنرانان و مداحان برجسته برگزار کرد.

حجت‌الاسلام مهدوی دامغانی ادامه داد: در حاشیه برگزاری مراسم شب‌های قدر، غرفه فرهنگی، نمایشگاه نقاشی فرزندان شهدای مدافع حرم و جلسات روخوانی ویژه کودکان و نوجوانان برگزار شد که مورد استقبال مراجعین قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد استقبال مردم از این مراسمات را کم‌نظیر خواند و اضافه کرد: در هفته گذشته ورود بیش از ۶۳هزار خودرو و جمعیتی بالغ‌بر ۲۵۲ هزار نفر در بهشت رضا ثبت شد که بیشترین حضور مربوط به شب‌های قدر و روز جمعه است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.