| کد خبر: 161349 |

◄ 95 درصد راه روستایی تایباد آسفالت است

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: متوسط برخورداری از راه روستایی آسفالت در تایباد بالاتر از ۹۵ درصد است و فقط 9 کیلومتر راه بدون آسفالت باقی‌مانده است.

تین نیوز

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی  گفت: متوسط برخورداری از راه روستایی آسفالت در تایباد بالاتر از ۹۵ درصد است و فقط 9 کیلومتر راه بدون آسفالت باقی‌مانده است.

به گزارش تین‌نیوز محمد پارسا گفت: متوسط برخورداری شهرستان‌های تایباد و باخزر از راه‌ روستایی آسفالته به ۹۵ درصد افزایش‌یافته است.

به گزارش، روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی،  پارسا گفت: فقط ۹ کیلومتر راه روستایی بالای ۵۰ خانوار در شهرستان تایباد باقی‌مانده است که ۶ کیلومتر مسیر کهجه به شیزن به مبلغ ۲ میلیارد تومان در حال مناقصه  است.

 

مدیر ساخت و توسعه راه‌های راه و شهرسازی خراسان رضوی درباره توسعه و ساخت راه‌های اصلی و فرعی نیز اظهار کرد: طی سال‌های ۹۲ تاکنون حداقل ۸۰ کیلومتر از بزرگراه مشهد-فریمان- تربت‌جام- تایباد- دوغارون به بهره‌برداری رسیده است که حدود ۴۰ کیلومتر آن در محدوده تربت‌جام تایباد است.

پارسا ادامه داد: قطعه یک بزرگراه در مسیر تایباد به تربت‌جام آماده بهره‌برداری شده و پروژه بزرگراهی استان بوده که در دهه فجر امسال به بهره‌برداری رسیده است.

او درباره دیگر پروژه‌های راهسازی گفت: در حال حاضر مناقصه‌های احداث ۲۷ کیلومتر راه روستایی با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال در حال انجام است که نهم اسفندماه بازگشایی پاکت‌های مناقصه مرحله دوم انجم خواهد شد.

وی تصریح کرد: مسیر راه‌های شهوه - گلارچه، یکه پسته دوسنگ، حاجی‌آباد - گوربند - فیروزه کوه و باغ کشمیر به طول ۲۱ کیلومتر در محدوده شهرستان تربت‌جام و به مبلغ ۹/۴ میلیارد تومان در حال مناقصه  است.

 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.