| کد خبر: 161123 |

ناوگان اتوبوسرانی گناباد تا اردیبهشت سال آینده راه اندازی می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر گناباد گفت: طرح راه‌اندازی اتوبوسرانی گناباد آزمایشی و در شورا مصوب شده است که تا 20 اردیبهشت سال 97 این دو خط دایر باشد.

تین نیوز

رئیس شورای اسلامی شهر گناباد گفت: طرح راه‌اندازی اتوبوسرانی گناباد آزمایشی و در شورا مصوب شده است که تا 20 اردیبهشت سال 97 این دو خط دایر باشد.

به گزارشتین‌نیوز، مهدی حزار شب گذشته در جلسه علنی شورای شهر گناباد گفت: در 45 روز گذشته بیش از 104 میلیون ریال برای دایر بودن دو خط اتوبوسرانی هزینه شده در حالیکه فقط چهار میلیون ریال درآمد داشته است.

وی با بیان اینکه راضی به تعطیل شدن خط اتوبوسرانی نیستیم، افزود: باید ترتیبی اتخاذ شود که هم مردم نفع ببرند و هم شهرداری بیش از حد دچار زیان نشود.

رئیس شورای اسلامی شهر گناباد نیز گفت: شهر گناباد گنجایش راه‌اندازی خط اتوبوسرانی را ندارد و در صورت دایر بودن، شهرداری باید ضرر و زیان پرداخت کند.

وی افزود: اتوبوسرانی گناباد باید به بخش خصوصی واگذار شود.

احزار اظهار کرد: طرح راه‌اندازی اتوبوسرانی گناباد آزمایشی و در شورا مصوب شده است که تا 20 اردیبهشت سال 97 این دو خط دایر باشد.

وی افزود: باید خط اتوبوسرانی در گناباد دایر باشد شکل کار و چگونگی آن بر عهده شهرداری است.

رئیس شورای اسلامی شهر گناباد تصریح کرد: شهرداری همانطور که در اداره پارک‌ها و نظافت شهر هزینه می‌کند باید برای حمل و نقل مردم هم هزینه پرداخت کند.

وی ابراز کرد: باید سازوکار و نحو خدمت‌رسانی خط اتوبوسرانی گناباد تغییر کند و بعد از پایان دوره آزمایشی خط اتوبوسرانی گناباد باید در نحوه و سازوکار آن تغییراتی ایجاد شود.

 

منبع: صبح توس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.