| کد خبر: 137817 |

طرح دو بانده شدن محور تربت حیدریه امسال به انجام می رسد

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: با اتمام طرح مطالعاتی انجام شده محور تربت حیدریه تا سه راهی جنگل و تامین اعتبار آن، عملیات اجرائی این پروژه به زودی آغاز خواهد شد.

تین نیوز

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: با اتمام طرح مطالعاتی انجام شده محور تربت حیدریه تا سه راهی جنگل و تامین اعتبار آن، عملیات اجرائی این پروژه به زودی آغاز خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید باستانی در گفت و گو با خبرنگار تابان تربت، اظهار کرد: عملیات اجرائی پروژه دو بانده شدن محور تربت حیدریه تا سه راهی چنگل به طول 10 کیلومتر و با اعتبار 200 میلیارد ریال توسط ایمیدرو و وزارت راه و شهرسازی به صورت مشترک به انجام می رسد.

وی افزود: مطالعات این طرح برای پنج کیلومتر نخست از خروجی تربت حیدریه انجام و اعتبارات لازم تامین و طرح در مرحله پیمانکاری است و با مشخص شدن پیمانکار عملیات اجرائی آن به زودی انجام می شود.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه مطالعات تکمیلی برای ادامه مسیر تا سه راهی جنگل تا پایان مردادماه به اتمام می رسد، افزود: پس از اتمام فاز نخست این پروژه و تکمیل پنج کیلومتر اولیه، احداث پروژه تا سه راهی جنگل ادامه خواهد یافت.

با توجه به ترانزیتی بودن مسیر تربت حیدریه به خواف و  رفت و آمد روزانه کارکنان شهرستان های همجوار از این مسیر و همچنین عدم استاندارد جاده ای، سالانه سوانح رانندگی و حوادث ناگوار منجر به فوت تعدادی از هموطنان شده بود که با اجرای طرح دو بانده شدن محور تربت حیدریه تا سه راهی جنگل در مرحله اول، بخشی از این سوانح کاهش خواهد یافت.

منبع: سايت خبری راه دانا
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.