| کد خبر: 147854 |

صبح امروز انجام شد:

بازگشایی دو قطعه از باند دوم محور بیرجند- قاین به طول 9 کیلومتر

در جهت ایمن‌سازی بیشتر و رفاه حال خودروهای عبوری و جلوگیری از تصادفات رخ به رخ جاده‌ای صبح امروز دو قطعه از پروژه دوبانده سازی محور بیرجند- قاین بازگشایی و زیر بار ترافیک رفت.

تین نیوز

در جهت ایمن‌سازی بیشتر و رفاه حال خودروهای عبوری و جلوگیری از تصادفات رخ به رخ جاده‌ای صبح امروز دو قطعه از پروژه دوبانده سازی محور بیرجند- قاین بازگشایی و زیر بار ترافیک رفت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی، مهدی جعفری صبح امروز ضمن بازدید از عملیات دوبانده سازی محور بیرجند -قاین که فرمانده پلیس استان نیز وی را همراهی می‌کردند از بازگشایی 9 کیلومتر دیگر از باند دوم در این محور خبر داد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی افزود: قطعه اول ۵/۴ کیلومتر طول دارد و در کیلومتر 20 تا 25 محور بیرجند- قاین و در محدوده گردنه ثمن شاهی قرار دارد و قطعه دوم نیز ۵/۴ کیلومتر طول دارد و در کیلومتر 40 تا 45 این محور و در انتهای حوزه شهرستان بیرجند قرار دارد.

جعفری بابیان اینکه برای این 9 کیلومتر بازگشایی شده حدود 15 میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: پیگیری می‌کنیم یک قطعه دیگر از این محور به طول 10 کیلومتر حدفاصل گردنه خونیک تا کارخانه سیمان قاین تا پایان هفته آینده بازگشایی و زیر بار ترافیک برود.

وی مهم‌ترین اولویت اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی را افزایش هرچه بیشتر باندهای دوم در سطح استان اعلام نمود و اظهار امیدواری کرد با همکاری کلیه دستگاه‌های مرتبط هرچه سریع‌تر این موضوع محقق شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.